środa, 4 marca 2015

Zabawcie się razem z NAMI! czyli Podaj dalej :)

Witajcie serdecznie! 

Dzisiaj przychodzimy  do Was z nietypowym postem :)

Przeglądając dzisiaj niektóre blogi, natknęłam się na fajną akcję "Podaj dalej" :). 
P.S. Podpatrzyłam taką akcję m.in na blogu Poradnikbezradnik :) czy Desire25. No bo kto nie lubi niespodzianek? :) Ja jestem jak najbardziej na TAK! takim akcjom  :)




Podaj dalej- o co chodzi? :)

Opis nie jest mojego autorstwa! Pochodzi z internetu :)

"Biorę udział w inicjatywie "Podaj dalej": pierwsze pięć osób, które skomentuje mój status zwrotem "wchodzę w to" i w wiadomości prywatnej poda mi swój dokładny adres, otrzyma ode mnie niespodziankę w którymś momencie 2015 roku - może książkę, bilet, coś wyhodowanego lub przygotowanego przeze mnie, może pocztówkę albo długi list, będzie to niespodzianka! Nie będzie ostrzeżenia i stanie się to, gdy będę mieć nastrój albo znajdę coś dla Ciebie i przyjdzie pora Cię uszczęśliwić. Te pięć osób musi podjąć taką samą inicjatywę, wkleić tekst takiej samej treści w status na Facebooku lub na Blogu. Róbmy dla siebie więcej miłych rzeczy!" :) 

To co są jakieś chętne osoby do zabawy? :)

Odliczanie czas zacząć ! 3, 2, 1 START! :)



Wystarczy zostawić tylko komentarz pod postem z hasłem "Wchodzę w to", a później na maila: marzycielka101993@gmail.com  przesłać mi adres, na który ma powędrować niespodzianką.
 Na wysyłkę mam rok czasu od dnia dzisiejszego, a niespodzianką może być cokolwiek np. pocztówką, list, jakiś drobiazg itp. 
Nie znacie daty, nie znacie zawartości i to jest w tym wszystkim  najfajniejsze. Jedyne czego możecie być pewne to to od kogo to otrzymacie :).

P.S. Pamiętajcie,że Wy też możecie uszczęśliwić kolejne 5 osób wystarczą tylko dobre chęci :) Mi akcja jak najbardziej się podoba, dlatego z zapałem do niej dołączam! :)

Piszcie śmiało!
Do następnego :*
Ja zmykam do biblioteki :)
Pozdrawiam,






20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa :)
    Bawię się w to ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie świetna akcja :) Mnóstwo może być przy tym zabawy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super! Spodziewaj się niespodzianki niedługo :) Nie znasz dnia ani godziny :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetna akcja, niedługo zrobię taką u mnie na blogu hihi :*
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im nas będzie więcej tym lepiej :) Pozdrawiam i również obserwuję :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Akcja naprawdę jest przezabawna :) Wchodzisz w to? :)

      Usuń
  5. u mnie juz taka akcja była:) ale jeszcxze nie wysłałam paczuch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :) My dopiero zbieramy te 5 osób, które uszczęśliwimy jakąś niespodzianką :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. powodzenia wbrew pozorom nie ąłtweo zebrac chętnych:)

      Usuń
    3. No właśnie widzę :P Tylko dwie osoby no trudno :) Jak to mówią kto nie ryzykuję ten nic nie ma albo bez ryzyka nie ma zabawy :D Jednak wierzę w to, że się znajdą :p Jeśli nie to będę te dwie wyjątkowe osoby :) :) :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak taka akcja, może przynieść wiele radości innym :) Wchodzisz w to?:)

      Usuń
  7. Kurcze, ale świetna akcja... :) Szkoda, że niebawem wyjeżdżam...
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może załapiesz się na inną akcję :) Będę o Tobie pamiętać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No fajna fajna :) Taka owiana tajemnicą :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. No i super! :D Nie znasz dnia ani godziny :D :p

      Usuń

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :)
Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :)