środa, 22 kwietnia 2015

Ważny post! :) Pomożecie?:)

Witam Was bardzo serdecznie! :)

Wiem wiem znowu post niekosmetyczny,ale to bardzo ważne!:).
Mam prośbę do wszystkich dziewczyn, które prowadzą blogi, niezależnie od tematyki Emotikon smile Koleżanka mojej koleżanki (wiem zagmatwane :p) prowadzi badania do pracy proseminaryjnej i jeśli chciałybyście jej pomóc to napiszcie do niej maila Emotikon smile Z góry dzięki Emotikon smile Jej mail to : patka72@gmail.com.
Dzięki ogromne za pomoc :) :).
P.S. Przy okazji może, któraś z Was zna jakiegoś policjanta, który byłby chętny wypełnić ankietę do pracy licencjackiej?:)
Do następnego :*
Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. Jak będę miała sporo czasu to może do niej napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama piszę pracę, więc chętnie jej pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w wolnej chwilce napiszę :) co do policjanta niestety żadnego nie znam osobiście, choć ostatnio było blisko, bo przechodziłam na czerwonym (nic nie jechało) i panowie patrzyli na mnie (na szczęście z dosyć daleka) wrogo. Taki już ich zawód. Zapraszam dziś do mnie na recenzję szamponów suchych Batiste. Pozdrawiam cieplutko. Megly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie moge pomoc ;( Wpadniesz do mnie na bloga? Bedzie mi milo jak udzielisz jakichs rad dopiero zaczynam :))) MyFashionYourInspiration.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :)
Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :)