Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

1/10
2015

Balsam do paznokci 2x5, Herba Studio-recenzja #10

CZEŚĆ WSZYSTKIM! :)


           Dzisiaj zapraszam Was na moją recenzję balsamu do paznokci 2x5 :).Kupiłam go już jakiś czas temu (używałam go bardzo często, ale później jakoś tak o nim zapomniałam :D). Podczas ostatnich "kosmetycznych porządków" znowu wpadł w moje łapki i postanowiłam co nieco  Wam napisać o nim.




Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził to zapraszam Was dalej :). Miłego czytania :).


Dzisiejszy "bohater" recenzji:




Na początek obietnice producenta:



Balsam wzmacnia, odżywia, przywraca połysk i stymuluje wzrost paznokci. Zapobiega ich rozdwajaniu. Wygładza skórki. Efekt działania widać już po tygodniu stosowania. 
Zalecany przy paznokciach giętkich, łamliwych, rozdwajających się, wysuszonych, matowych, zniszczonych przez stosowanie zmywaczy, lakierów i tipsów oraz skórach uszkodzonych przy manicure.


Działanie:


  • Wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie
  • Stymuluje wzrost silnych paznokci
  • Odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk
  • Wygładza skórki otaczające paznokcie

Wskazania:

- paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się,
- paznokcie wysuszone, matowe,
- paznokcie zniszczone przez stosowanie zmywacza i lakieru,
- skórki uszkodzone przez manicure.

Jak stosować?


Balsam wcierać w płytki paznokci, szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.

Skład i analiza:



Składniki INCI:Aqua, Petrolatum, Cera alba, Ricinus Communis oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glikol, Polyglyceryl-3-Distearate, Gliceryl Stearate, Olea Europaea oil, Cetyl Alcohol, Equisetum arvense & Anethum Graveolens & Silybum Marianum extract , Hydrolyzed Keratin,  Panthenol, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Beta-Carotene, Ascorbic Acid,  Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Cinnamyl Alcohol, Eugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone., Perfume.


Składniki aktywne:

Wosk pszczeli, ekstrakt z kopru , skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa, D-pantenol, aminokwasy keratyny, witamina C, witamina E,   ß-karoten.


Wydajność i pojemność/cena/dostępność/konsystencja/zapach:



Balsam otrzymuje w małym plastikowym słoiczku o pojemności 4,5 g (przypomina bardzo balsam Tisane). Dzięki temu, że jest taki mały możemy zabrać go dosłownie wszędzie :). Zapach jak dla mnie typowo ziołowy, ale jednocześnie delikatny i przyjemny. Konsystencja twarda, zbita, dopiero pod wpływem ciepła naszych dłoni zaczyna mięknąć i daje się rozprowadzić na na skórkach i paznokciach. Wydajność oceniam dobrze stosuje go już dobre kilka miesięcy i jeszcze trochę mi go zostało (dobra niewiele xd). Dostępność:apteki, drogeria Natura/Cena: ok. 10 zł. 






Moja opinia:


  • +wydajność;
  • +cena;
  • +nawilżone skórki;
  • +paznokcie szybciej po nim rosną;
  • +można go wszędzie zabrać (idealny rozmiar i kształt na podróż :P);
  • +szybko się wchłania;
  • +ładny "przyjemny" zapach;
  • +paznokcie przestały się łamać;
  • +nie jest tłusty;
  • +rozjaśnia płytkę paznokci;
  • +skład;
  • +wzmacnia paznokcie;
  • +hamuje rozdwajanie paznokci!;
  • +/-konsystencja;
  • +/-ciężko dostępny;
  • +/-sposób aplikacji (może być uciążliwy dla osób z długimi paznokciami);

Moja ocena:


10/10

Bardzo mile  mnie zaskoczył swoim działaniem i składem, więc jeśli szukacie czegoś na swoje pazurki to gorąco Wam go polecam :). 

Czy kupię ponownie?


Na 10000% TAK :)


Znacie ten balsam?Macie jakieś inne sprawdzone produkty do skórek i paznokci? Chętnie się dowiem :).


P.S. Post miał się pojawić wcześniej, ale byłam przęziebiona i jakoś tak wyszło, że nie dałam rady go napisać. Przepraszam :/. Od jutra nadrabiam braki na waszych blogach :D.



BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D



Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,








Komentarze

  1. Zachęcająca recenzja :)) Przydałby mi się. Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej czytam pozytywne opinie o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny ten balsam i w dodatku całkowicie naturalny :P

      Usuń
  3. Jak gdzieś go dorwę to bardzo chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli muszę go mieć :D Moje paznokcie są czasem mięciutkie jak kartka papieru :P Do tej pory ratowała je tylko odżywka od Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest o wiele lepsze i ...zdrowsze niż odżywka z Eveline :)

      Usuń
  5. dla mnie ta aplikacja byłaby trochę uciążliwa.. ale dałoby radę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym blogu. Paznokcie i skórki od jakiegoś czasu pielęgnuje olejkiem rycynowym i masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja powiem tak nie wiem czy by mi się chciało chyba nie jestem zbyt regularna jeśli chodzi o tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety niezbyt często używam tego typu produktów :) Zwykłe lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam masełko z jakiegoś pudelka , lubię ale zwyczajnie zapominam o takich mazidłach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się jeszcze nie spotkałam z takim kosmetykiem, używam tych z sally hansen -olejki i generalnie nie przepadam bo potem trudno jest się gdzieś nie dotknąc naolejowanym pazurkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z SH :) ten balsam jest lepszy bo nie pozostawia tłustej warstwy :D

      Usuń
  11. Byłam ciekawa tej odżywki, tylko obawiam się,że nie będę regularnie jej stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle razy czaiłam się na ten produkt, ale za każdym razem zapominałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś sobie o nim przypomnisz i przy okazji kupisz :D

      Usuń
  13. Jeszcze nie używałam takiego produktu, świetna recenzja :))) ***

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha no to mnie oświeciłaś !! Ja byłam pewna, że to balsam do ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o takim, ale ma sporo plusów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, jednak ostatnio szukam dobrego produktu, który odbuduje trochę moje paznokcie :) Szkoda tylko że jest ciężko dostępny, no ale może poszukam go u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poszukać bo naprawdę efekty są rewelacyjne :D

      Usuń
  17. Nie stosowałam go nigdy!Zdrowiej! :* Ja sama teraz chora jestem :((

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś było o nim bardzo głośno, ale jakoś nigdy na niego nie trafiłam. A chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że podzielamy tę samą opinię o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się zaopatrzyć w takie cacko. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spróbuję na pewno, bo moje paznokcie rosną bardzo poowoli. pomaga im eveline 8w1 ale ostatnio mam problemy z zapuszczeniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko super, ale skoro przyśpiesza porost to nie dla mnie. I tak muszę je skracać zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam go już kiedyś , ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super produkt, nie znałam nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć :D

      Usuń
  26. Nie słyszałam o nim wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  27. W ogóle go nie znam. Ale sądząc po twojej opinii jest genialny - jeśli kiedyś go gdzieś zauważę, na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest ciężko dostępny a naprawdę wart jest uwagi :)

      Usuń
  28. Coś obiło mi się o uszy, i też pozytywnie. :)
    Więc ja go również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widze, że jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć . ;)
    Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu . ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też się polubiłam z tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam takiego lenia i brak czasu, że nie chciałoby mi się go nakładać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim paznokciom bardzo przydałby się taki ratunek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mnie nim zaciekawiłaś :) Paznokcie rosną mi szybko, jednak mam problemy z suchymi skórkami...

    OdpowiedzUsuń
  35. Nominuję Cię do LBA! Więcej u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez myślałem, że to balsam do ust ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie stosowalam balsamu do paznokci :-) ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja osobiście nigdy nie używałam takiego balsamu do paznokci :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak warto się przełamać i przetestować ? :)

      Usuń
  39. Ooooo to coś dla mnie i moich rozdwajających się paznokci. Muszę gdzieś dorwać i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w Naturze albo aptece :) Efekty po nim są rewelacyjne :)

      Usuń
  40. Widziałam go ostatnio w Naturze, ale nie myślałam, że takie maleństwo może coś zadziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musze sobie taki sprezentować. Moje paznokcie domagają się dobrego produktu. Gdy tylko go znajdę to na pewno zakupię.
    Zaprasza tez do mnie mam nadzieje ze wpadniesz :) http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1 będzie mi miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest genialny :) Jasne, że wpadnę w wolnej chwili :)

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Polecam go poszukać i sprawdzić na swoich paznokciach :D

      Usuń
  43. Koniecznie muszę wypróbować skoro same plusy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam w zbiorach i widzę, że czas z nim zaszleć:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy o nim nie słyszałam, ale szukałam czegoś takiego . Na pewno jeśli zobaczę go gdzieś w drogerii to od razu kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialny ten balsam :) :) w dodatku naturalny i tani :)

      Usuń
  46. Aplikacja faktycznie bywa uciążliwa, ale efekty bardzo mi się podobają dlatego warto się poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę go w końcu wypróbować.Jak na razie zbiera same dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak kiedyś zrobie sobie przerwe od hybryd to go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.