Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

12/10
2015

Post gościnny-Katjanakarolinaa :)

WITAJCIE :)

            Od niedawna zaczęłam prowadzić bloga :) http://katjanakarolinaa.blogspot.com/.
Jest on trochę o kosmetykach, ubraniach a najbardziej o motywacji. Teraz praktycznie nikt w siebie nie wierzy , mają się za beznadziejnych i do tego beztalencia , a niektórzy się po prostu boją zrobić to co kochają bo co inni pomyślą . Niektórzy po prostu wolą być tacy jak inni i się nie wyróżniać z tłumy i nie robić wokół siebie szumu . Zacznijcie wierzyć w samych siebie . Uwierzcie że jesteście warci więcej niż ludzie mówią . Jesteś jedyny w swoim rodzaju ,więc dlaczego chcesz być tacy jak wszyscy . Przestań się przejmować opinią innych , tylko po prostu żyć. 

          Mam na imię Karolina . Niebawem będę miała 18 lat. :) Wiem że to mało , ale chce dawać ludziom motywacje . I o tym w pewnych zakresie jest mój blog . http://katjanakarolinaa.blogspot.com/
Zawsze od kiedy pamiętam była cicha , i nie wierzyłam sama w siebie . Dlaczego ? Bo słuchałam innych .
Parę lat we mnie wybuchła moja własna hiroszima . Nie widziałam już sensu aby nie umiałam brać radość z życia . Zamknęłam się w sobie , jedynym ratunkiem był dla mnie ośrodek . Dzięki niemu tutaj jestem i dla was pisze . Ludzie mnie zniszczyli a ja się podniosła , dwa razy silniejsza . A teraz spełniam swoje marzenia .




Komentarze

  1. Powodzenia w blogowaniu! :) melodylaniella.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! I popracuj nad budową zdań, literówkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi Cię poznać, powodzenia w blogowaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również życzę powodzenia i wiary we własne możliwości

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, ludzi przerasta poczucie świadomości, że inni się dowiedzą o ich działaniach i co na to powiedzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. codziennie rano do lustra mówię sobie dopingujące słowa . trzeba w siebie wierzyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :D

    Zapraszam na zabawę w której można zwiększyć swoje szanse na wygranie ROZDANIA http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/10/wieksze-szanse-na-wygranie-rozdania-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i ode mnie :)) Buziaki na miły dzionek :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych sukcesów na blogowej drodze. Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.