Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

5/10
2015

TOP 5 PĘDZLI DO MAKIJAŻU DLA POCZĄTKUJĄCYCH :)

WITAM WAS SERDECZNIE! :)

          Dzisiaj mam dla Was kolejny post w ramach naszej małej współpracy między blogerkami. Nie było mi ciężko wybrać mojej TOP 5, ponieważ mam tylko ten podstawowy zestaw (jednak mam zamiar niebawem to zmienić i zainwestować w inne).
 Dlaczego tylko taki podstawowy i wcale nie markowe pędzle?Dlatego, że jest laikiem w makijażu i dopiero krok po kroku uczę się i wcześniej po prostu "wklepywałam" podkład i korektor palcami :p. 

Ten post miał się pojawić w niedzielę, ale niestety nie miałam takiej możliwości...więc pojawia się dzisiaj :D. (Lepiej późno niż wcale :)).

Jeśli jesteście ciekawi mojej TOP 5 to zapraszam Was serdecznie dalej :)

          Tak na początek nie mam żadnego zestawu pędzelków (chociaż marzy mi się taki zestaw z Zoevy). 
Pędzelków nie mam też dużo (w sumie narazie tylko te, które Wam pokazuje) i od razu mówię, że są to pędzle "katalogowe" oraz słynna gąbeczka Ebelin :P.

Bez dłuższego wstępu Zaczynamy!:) Miłego czytania :)

TOP 1: Jajko do makijażu, Ebelin :)


Tak wygląda nowe zapakowane :P

A tak moje po trzech miesiącach :)


Za co je lubię:
  • jest tańsze od oryginału BB :);
  • jestem zadowolona z naturalnego efektu jaki tworzy na twarzy;
  • przynajmniej u mnie dłużej trzyma się podkład nałożony nim niż palcami;
  • świetnie rozprowadza podkład;
  • twarz po użyciu jest gładka a podkład równomiernie rozprowadzony i wtopiony w skórę;
  • świetnie zmywa się z niej podkład (na pewno jakieś tam przebarwienia zostaną :P);
  • wytrzymałe jest :);
  • czubkiem świetnie rozprowadzi podkład w skrzydełkach nosa i pod oczami;
  • cena ok.3 Euro;
  • nie pozostawia smug;


WADY: po pierwsze dostępność tylko drogerie DM, jeśli mamy długie paznokcie możemy zrobić w "gąbeczce" dziury :/.

Mój ulubieniec! :)

TOP 2: Pędzel do różu, Avon :)




Za co go lubię:
  • delikatny i przyjemny dla skóry;
  • Ja nakładam nim perełki rozświetlające i sprawdza się idealnie;
  • nie wypada z niego włosie podczas mycia;
  • cena świetna szczególnie w zestawie z perełkami (Ja zapłaciłam 19,90 zł za zestaw :P);
  • dobrze nim się operuje (nie robi smug);
  • nie odkształca się i nie niszczy podczas mycia;

Mi on jak najbardziej odpowiada,ale mam zamiar zainwestować w inne :). Dostępność: konsultantki Avon, stoiska z kosmetykami Avon/ Cena: ok. 20 zł.

TOP 3: Pędzel do pudru Luxury Brush Giordani Gold, Oriflame :)



Za co go lubię:

  • włosie delikatne;
  • przyjemnie się nim "pracuje";
  • włosie nie wypada;
  • nie robi smug i plam;
  • można go wrzucić do torebki (nie zabrudzi się nam-praktyczne opakowanie :);
  • cena (Ja zapłaciłam za niego 9 zł);
  • To mój pierwszy pędzel, który kupiłam i jestem z niego zadowolona :)

TOP 4: Pędzel do podkładu, Oriflame :)





Za co go lubię:
  • równomiernie rozprowadza podkład, nie tworzy smug;
  • łatwo się czyści;
  • cena (też kupiłam go za ok. 10 zł);
  • nie odkształca się i nie gubi włosia podczas mycia;
  • trwały;
  • ma gładkie, miękkie i przyjemne w używaniu włosie;
  • jestem z niego zadowolona :);

TOP 5: Pędzelek do korektora, Avon :)



Za co go lubię:

  • świetnie nadaje się do punktowego "maskowania" niedoskonałości;pod oczy też daje radę :D;
  • wygodny w użyciu, długa poręczna rączka, dociera do wszystkich "zakamarków" twarzy :);
  • włosie miękkie;
  • nie odkształca się ani nie wypada podczas mycia;
  • Jestem z niego zadowolona (mam go od niedawna);
  • cena (też zakupiony w zestawie z korektorem za 16 zł :));

A oto cała "moja kolekcja" pędzli :



Post jest częścią współpracy między blogerkami, jeśli chcesz zobaczyć ulubione pędzle do makijażu  innych dziewczyn, kliknij w poniższe linki:






Znacie? Lubicie? Jeśli znacie to jesteście nimi zachwycone tak jak Ja czy może wręcz przeciwnie?:) Jakie są Wasze ulubione pędzle do makijażu?? :) Chętnie się dowiem jakie macie o nich zdanie. 

Zapraszam Was także do zapoznania się z ulubieńcami innych dziewczyn :).

A MOŻE POLECICIE MI JAKIEŚ PĘDZLE DLA "POCZĄTKUJĄCYCH"?:)

BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D

P.S. Trochę się opuściłam w czytaniu Waszych blogów, ale niestety czasowo nie miałam czasu (od jutra wszystko wraca do normy, więc w między czasie nadrobię braki) :).

Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Jajo mnie nie zachwyciło, a reszty nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jajeczko mnie ciekawi, sama mam gąbkę z RT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pędzle z Maestro, jest z nich zadowolona :) Plus sporo nie z tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jajeczko sobie sprawie ... zaraz piszę do znajomej niech mi kupi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest to jajeczko :) nie pożałujesz zakupu :D

      Usuń
  5. Znam jedynie jajeczko :) Nieźle się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego pędzla, o którym pisałaś. Jakiś czas temu miałam gąbeczke z Vipery i była ok. Teraz używam podkładu mineralnego i wolę go aplikować pędzlem ;) Teraz będę wypróbowywać chińskie pędzelki, o których głośno w blogosferze i ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z nich nie mam, ale to jajeczko bardzo mnie ciekawi, dobrze że w poniedziałek będę u rodziców to przejdę się do DM na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajeczko jest świetne :) szkoda, że dostępne tylko w DM :)

      Usuń
  8. miałam kiedyś to jajeczko z ebelin ale musze przyznać, że mnie nie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobny pędzel do pudru jak twój złoty tylko mój jest z rimmel i ma włosie brązowe :P taka różnica hehe ale jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja gąbeczkę kupiłam za 13 zł w ezebra i jest praktycznie identyczna ja beauty blender ;) daje tak samo dobry efekt

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem przyzwyczajona do nakładania makijażu - a szczególnie podkładu palcami. Tę metodę stosuję zazwyczaj na co dzień. Jednak na większe wyjścia używam podróbki BB, która sprawdza się w takich sytuacjach rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam bardzo dobre opinie o tej gąbeczce i tak się własnie zastanawiam nad zakupem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajko mnie ciekawi, ale chyba jednak pozostanę przy moim flat topie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie opisałaś wszystkie pędzle :) Mi osobiście spodobało się to jajko - gdzie je można dostać? Co do pędzli to ja słyszałam, że bardzo dobre są pędzle marki Kavai i Hakuro. Zrobiono je z naturalnego włosia przez co łatwiej się nimi maluje i utrzymuje je w czystości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Można je dostać w drogerii DM lub online :) Właśnie myślę o Hakuro :) O Kavai nigdy nie słyszałam :D

      Usuń
  15. Koniecznie wypróbuj jajeczko z Donegal, dostępne teraz już chyba nawet w Rosie :) za ok. 12 zł. Przegenialne :). Jeżeli już chcesz kupić dobre pędzle to polecam z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbuję to jajeczko :D Właśnie przeglądam ofertę Hakuro :D

      Usuń
  16. Ciekawe rzeczy :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę kupić jakieś nowe pędzelki;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś przyszedł do mnie BB i gąbeczką RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja przymierzam się do zakupu pędzli, ale jako laik nie mam zielonego pojęcia jakie wybrać;p więc dobrze,że trafiłam do Ciebie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem laikiem i cieszę się, że jednak komuś przydał się ten post :D

      Usuń
  20. Mam taki jak Ty pędzelek do podkładu ecotools i faktycznie łatwo i szybko się go myje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z nich. Nie polecę Ci pędzelków, bo też mam taki niezbędny minimum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiar też jest ważny ale i tak mam zamiar kupić nowe (dodatkowo) :D

      Usuń
  22. Kompletnie nie znam się na pędzlach :P Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :) To takie moje minimum niezbędne (bo tylko takie mam) :D

      Usuń
  23. Pędzel do podkładu z ori rewelacyjnie sprawdza się do maseczek ;p A jajeczka ebelin nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam La Femme, hakuro i ebelin, ulubione firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ebelin spełnia moje oczekiwania :) BB miała moja znajoma i z tego co czytałam, to szybciutko jej pękła gąbeczka, szkoda troszkę, ale to też ma się tym chyba na jaki produkt się trafi..
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też Ebelin jest genialne :D BB nigdy nie miałam i narazie się nie zapowiada na to :) W wolnej chwili wpadnę :)

      Usuń
  26. Uwielbiam jajko do makijażu! Nie wyobrażam teraz robić sobie make up bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie używam pędzli.. jeszcze :D Ale super ulubieńcy.

    Zapraszam na recenzje: http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/10/tusty-krem-do-twarzy-co-sie-za-tym.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na to czas :D Dziękuję :) Już byłam i widziałam :P

      Usuń
  28. Szczerze? To nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, że Avon czy też Oriflame mają swoje pędzle. :) Moimi ulubionymi są: Hakuro H50S do podkładu, natomiast do różu uwielbiam Ecotools.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze nie używam pędzli ale chyba trzeba zacząć:) buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zacząć od minimum czyli takich podstawowych do podkładu czy pudru :)

      Usuń
  30. Muszę gdzieś upolować tą gąbeczkę Ebelin, ja mam z hm tak na spróbowanie czy w ogóle będę używać, i czy polubię się z takim sposobem nakładania podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam beauty blender bez porównania do innych gąbeczek do makijazu :) lubię też gąbkę z real techniques :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB nigdy nie miałam więc nie mam porównania co do niego :D

      Usuń
  32. Używałam jajka z Ebelin, jednak szybko zrobiło się .. nawet nie wiem jak to określić. Nie wracało do swojego kształtu, jakby miał w sobie pełno wody, której nie dało się wycisnąć. Niestety trafił do kosza, a szkoda, bo pokładałam w nim spore nadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  33. planuję zakup ebelin , ale nie mam póki co okazji ,a nie lubie zamawiac z zagranicznych stron

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj a ja mam tylko trzy pędzle :)))
    Zapraszam na jesienne rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  35. Podstawowe pędzle do makijażu, zawsze muszą być pod ręką :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Avon ma w swojej ofercie ciekawe pędzle i dość dobrej jakości :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  37. nie spodziewalam sie ze avon i oriflame maja w ofercie dobre pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z oriflame też miałam ten pędzel i był moim pierwszym. Miałam go długi czas i nie zawiodłam się na nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam żadnego pędzelka, o którym piszesz. :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie, przysługuje Ci dodatkowy los za TOP komentatorkę. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nawet nie wiedziałam, że jestem TOP komentatorką :) w wolnej chwili wezmę udział :)

      Usuń
  40. nie znam twoich makijażowych pomocników, ale też mam swoje top 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten z oriflame i avonu -lubię ale mam innych faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa jestem tego pędzelka do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja osobiście nie miałam żadnego z tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam jajeczko z Natury i bardzo sobie chwalę:) Chociaż i tak najczęściej paluchy idą w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę w końcu spróbować jakiegoś jajeczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować jakiekolwiek nawet to z Natury albo Rossmanna :D

      Usuń
  46. Odkąd kupiłam Beauty Blender, nie wyobrażam sobie aplikacji niektórych podkładów czymś innym...
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nakładam podkład tylko i wyłącznie palcami ;) Raz próbowałam specjalną gąbeczką, ale jakoś niegramotnie mi to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można poddawać się na samym początku :) :) Warto próbować dalej :) :) Palce to najlepsze pędzle :D

      Usuń
  48. jajeczko to mój mistrz, ja mam z donegala :)

    OdpowiedzUsuń
  49. AAAAA chce to jajko! ;)
    super blog, dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne pędzle. Ja dopiero kompletuję swój zestawik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I tak mam zamiar rozejrzeć się za innymi :) :)

      Usuń
  51. Miałam kiedyś ochotę zamówić ten pędzel do różu z Avonu :) ale aktualnie wyposażyłam się w zestawy pędzli BrushArt i BHcosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja bez pedzli nie potrafie sie juz obejsc :) mam zestaw domowy i zestaw podrozny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jeszcze wyobrażam sobie życie bez nich :D Dwa zestawy to już coś :D Ja mam tylko jeden :P

      Usuń
  53. Mam ten pędzel Avon skośny i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Posiadam pędzel do różu z Avon jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znam tych pędzli, ale planuję zakup porządnego zestawu. Oj dobre pędzle pilnie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się jakiś fajny zestaw pędzli znaleźć :)

      Usuń
  56. Dla początkujących dobrymi pędzlami będą te marki Hakuro :) są w bardzo przystępnej cenie, mięciutkie i nie zostawiają smug. Bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.