czwartek, 7 stycznia 2016

INFORMACJE DLA WAS! WAŻNE! :)

 Cześć wszystkim!:)


       Niestety przez najbliższe dwa tygodnie nie pojawia się żadne posty (laptop w naprawie i sesja...). Jeśli coś się zmieni to z pewnością Was o tym poinformuje. 
Przepraszam Was i mam nadzieję,że poczekacie na mnie (mam masę pomysłów na posty,tylko niestety brak możliwości ich zrealizowania). 
Mam nadzieje także, że niedługo wszystko wróci do normy i wrócę do blogowania bo bardzo mi tego brakuje...
Zapraszam Was na moje kanały społecznościowe m.in. na Instagram (marzycielka1993).
Ten post pisze na telefonie..
Do następnego :)
Pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. Szybkiej naprawy i powodzenia na sesji. Na mnie też niedługo czekają egzaminy...

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na sesji, moja zaczyna się w lutym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam :)
    Życzę zdania sesji na same piątki :) Przypomniałaś mi o moich studenckich czasach i sesji Ahhhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączę się w bólu jeśli chodzi o sesje... moja zaczyna się pod koniec stycznia, ale już czuje jej oddech na plechach!! :( Trzymajmy się!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta sesja, łącze się z Tobą w bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i szybko wracaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie telefon zepsul i na tym co mam nie moge pisac postow. Eh :/ Nie wiem kiedy u mnie sie cos pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki!: * u mnie też ciężko na uczelni ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i czekamy na Ciebie! :) Sama ostatnio wkręciłam się na insta :D Jak coś to jestem loveecosmetics - tak jak tutaj :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w sesji :)
    Moja też sie zbliża wielkimi krokami :/

    Zostaję u Ciebie i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam egzamin ale nei robię przerwy .. egzamin można poprawi ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia :D i czekamy na powrót

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :)
Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :)