wtorek, 15 marca 2016

Post gościnny- malamiimi :)

Witajcie dziewczyny ! J

                 Nazywam się Martyna i jestem początkującą blogerką. Prowadzę bloga o tematyce związanej z pielęgnacją włosów i ciała. Kolejno przechodzę następne kuracje i metodą prób i błędów wybieram te najlepsze. Każdą kurację dokładnie opisuje aby ułatwić Wam troszkę temat związany z włosami i abyście miały same dobre próby ;)
W międzyczasie piszę recenzje różnych kosmetyków, pokazuje jak ja dbam o kondycje i sylwetkę lub po prostu poruszam tematy, które mnie nurtują. Jestem bardzo otwartą osobą i nie boję się wyrazić własnego zdania. Uważam też, że wszystkie kobietki powinny trzymać się razem i wzajemnie sobie pomagać ! Stąd właśnie staram się pomóc choć w minimalny sposób i pokazać jak dbać o włosy.

Dlaczego założyłam bloga-skoro blogerek nie brakuje ?

Moja historia jest pewnie znana Wam wszystkim. A mianowicie – poszłam do fryzjera podciąć ‘końcówki’, a fryzjerka obcięła mi ponad 10cm… Szok, załamanie, lament… Mam włosy kręcone więc z tak krótkimi włosami (przed ramiona) wyglądałam jak baranek. Postanowiłam się wziąć w garść i zaczęłam interesować się porostem włosa. I tak się właśnie zaczęło, a teraz tylko spisuję to co wiem oraz próbuje nowości ‘włosowych’.
Z chęcią poczytam Wasze opinie oraz sugestie, bo póki co niewiele wiem na temat prowadzenia bloga. Zostawcie jakiś ‘znak’ – komentarz. Z chęcią zaobserwuje ciekawe blogi i mam nadzieje, że i mój przypadnie komuś do gustu.

Zapraszam również na moja facebook’ową stronę, która stworzyłam dziś, abyśmy miały bezpośredni kontakt. Dodam, że nie jest to żaden FP. Chcę się tylko dzielić z Wami moimi pomysłami, inspiracjami oraz nowymi postami. 





Zapraszam !
Buziaki,
Titka

27 komentarzy:

  1. Boże, jak dobrze, że mam zaufaną fryzjerkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za pomoc ! Jestem Ci bardzo ale to bardzo wdzięczna :)
    http://malamiimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzjerki i te ich podcinanie końcówek.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi - to bylo straszne :D teraz sie smieje ale co wypłakałam to moje :D

      Usuń
  4. O mamoo fryzjerkę na stos :D Piękne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje :D i zapraszam do siebie ! :*

      Usuń
  5. Dlatego sama podcinam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze chodzę do fryzjera, mnie brak zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję fryzjerki.... Lecę zajrzeć na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, mam nadzieje, ze sie spodoba ;)

      Usuń
  8. Chyba najczęściej popełniany błąd przez fryzjerki to podcinanie końcówek :D Ja włosy podcinam sama i jest mi z tym dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też raz chciałam podciąć końcówki, a wyszłam z włosami krótszymi o jakieś 15 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ile bym dała zeby miec takie przecudowne loczki :( !! Piekne wloski!! A z fryzjerkami tak niestety jest. :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to niestety bywa :)
      dziękuje pieknie i oczywiscie zapraszam na bloga :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i zapraszam do siebie ;)

      Usuń
  12. Ja mam swoją zaufaną fryzjerkę tylko szkoda , że w Polsce : (

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo Matko! Jeszcze nigdy mi się tak nie zdarzyło, żeby fryzjerka mi ucięła tyle włosów bez pozwolenia. To musiał być dramat :( Miejmy nadzieję, że to się już nigdy więcej nie zdarzy! Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz teraz za chiny nie pojde podciac wlosow ;) buziaki

      Usuń
  14. Ja już od ponad roku nie byłam u fryzjera. Sama zajmuję się swoimi włosami :D
    Powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujem na pewno Cie odwiedze ;)

      Usuń
    2. Dziekujem na pewno Cie odwiedze ;)

      Usuń
  15. ahh Ci "kochani" fryzjerzy i ich podcinanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi włosy podcina mama. Nienawidzę fryzjerów. Masz cudne włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie takie posty gościnne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne włosy *_* zawsze chciałam mieć loczki (które niestety trafiły się mojej siostrze, po ojcu) a ja się męczę z nie wiadomo czym na głowie :/ powodzenia w rozwijaniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :)
Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :)