sobota, 18 czerwca 2016

WIDZIMY SIĘ na See Bloggers :)

HEJ SŁONECZKA! :)


               Jakiś czas temu dostałam zaproszenie na See Bloggers (największe wydarzenie dla blogerów i twórców internetowych w Polsce!) :). Bardzo się cieszę z tego powodu.
 Z pewnością będzie to mile spędzony czas w doborowym towarzystwie :).


P.S. Możecie polecić mi jakiś nocleg w Gdyni w tym czasie w jakiejś ludzkiej cenie? :)





Czy ktoś z Was  również wybiera się na See Bloggers?:) Jeśli tak, to dajcie znać, chętnie Was poznam! :*



BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D

INSTAGRAM/FACEBOOK/BLOGLOVIN/DRESSCLOUD/





PISZCIE ŚMIAŁO :)
DO NASTĘPNEGO :*
POZDRAWIAM,



16 komentarzy:

  1. Gratulacje! Mnie sie nie udało zakwalifikować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym wydarzeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak zwykle o wydarzeniach tego typu dowiaduję się ostatnia... No cóż, może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Gdyni mam naprawdę daleko, więc się niestety nie zobaczymy. Baw się dobrze! :) Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę jak sie uda :-D. Tez szukam noclegu :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj daleko! ale udanego wypadu :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zyczę miłej zabawy ;) Ja również mam daleko do Gdyni . Buzka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja planuję nocować w Rumi i po prostu dojeżdżać na wykłady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie Kraków :)
    Miłego i przyjemney spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez będę :) z chęcią dołączam obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :)
Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :)