Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

10/01
2017

10 rzeczy, które zrobie w 2017 roku! :)

HEJ SŁONECZKA! :)


          Dzisiaj mam dla Was taki lekki, luźny post dotyczący moich planów na ten rok. Znalazłam chwilkę wolnego i w końcu postanowiłam coś dla Was napisać.

P.S. Ostatnio bardzo mało czasu poświeciłam na bloga, ale...mam zamiar się poprawić (serio!Cieszycie się? Bo Ja bardzo...za Wami tęsknię ... za tym moim małym blogowym zakątkiem). 

Pierwszy wpis w nowym roku  poświęcony będzie moim  noworocznym  postanowieniom:). 
Jeśli jesteście ciekawi moich planów na najbliższy rok to zapraszam Was serdecznie! :)









1. Obronię pracę magisterską w tym roku :)

Jestem już na ostatnim roku i wypadałoby z "godnością" skończyć te studia, więc czas najwyższy wziąć się do roboty i napisać pracę od A do Z. Trzymajcie kciuki! :). 

P.S. Przy okazji obronić się jak najlepiej się da!:)





2. Przeczytać jeszcze więcej cudownych książek :)

Uwielbiam czytać! :) Od kiedy? od zawsze (a tak serio odkąd nauczyłam się czytać :D). Kiedyś miałam bardzo dużo czasu na czytanie książek...Obecnie już trochę mniej ale to nie zmienia tego, że czytam w każdej wolnej chwili nieważne czy jest to wersja papierowa czy ebook :). W ubiegłym roku przeczytałam bardzo dużo książek...Mam nadzieję, że w tym roku przeczytam ich jeszcze jeszcze więcej :). Najmilej wspominam książki autorstwa N. Sparksa, C.Hoover czy J. Moyes. Mam nadzieję, że uda mi się napisać za niedługo post książkowo-filmowy moich ostatnich hitów! Trzymajcie kciuki :)

P.S. Może polecicie mi jakieś ciekawe książki? Z chęcią dopisze je do mojej czytelniczej listy! :)






3.Bardziej regularnie pisać na blogu (minimum 6 postów miesięcznie)! :)

Taki realny, ale bardzo konkretny cel :). Sami widzieliście w ubiegłym roku z moją regularnością i częstotliwością postów (wiem, że to to samo, ale jakoś lepiej brzmi razem :D) bywało różnie, ale uroczyście postanawiam się poprawić i nawet mam już kilka pomysłów na posty na najbliższe kilka miesięcy :P. Trzymajcie kciuki :). Zacząć pisać posty na tzw. "czarną godzinę".


P.S. Mam nadzieję, że mi się to uda, bo nie chciałabym żeby powtórzyły mi się takie tygodnie jak w ubiegłym roku, że post pojawiał się tylko 1 w tygodniu..





4. Zakup aparatu, żeby robić lepsze zdjęcia na bloga :)

Obecnie zdjęcia robię telefonem HTC, ale jednak telefon to telefon a o kupnie aparatu myślę od dawna i tu liczę na Was :) . Niestety mój aparat cyfrowy to już staruszek  i niestety do zdjęć już się nie nadaję :/. 

P.S. Może polecicie mi jakiś w miarę fajny, niedrogi aparat dla totalnych amatorów?:) Liczę na Waszą pomoc! Mam nadzieję, że się nie zawiodę. 






5. Zużywać swoje zapasy kosmetyczne! :)  I ograniczyć zakupy kosmetyczne!!!

Ten punkt to jest moja "pięta Achillesowa"  i zamiast zużywać obecne kosmetyki ciągle kupuję coś nowego...To już jest kosmetykoholizm zaawansowany...ale powiedzcie mi na pocieszenie, że nie tylko Ja tak mam no nie?:). No niestety jak napisałam dzisiaj Patrycja "trudne jest życie blogerki" :D :P. Patrycja trafiłaś w samo sedno! (A zainteresowanych odsyłam do posta Patrycji KLIK :)).


źródło: KWEJK :D


6.  Zadbać o swoje zdrowie i założyć aparat ortodontyczny! :)

W końcu dorosłam do decyzji, że najwyższy czas, żeby założyć aparat ortodontyczny i zrobię wszystko co w mojej i (dentysty) mocy, żeby założyć go do końca roku :). Motywacja jest, więc najwyższy czas na realizację postanowienia! :). Przy okazji zrobię badania ogólne i wybiorę się do okulisty (bo sama widzę, że mój wzrok się pogarsza, więc czas sprawdzić co i jak bo jak nie teraz to kiedy?:)).

P.S.Zdrowie mamy tylko jedno i trzeba o nie zadbać zanim będzie za późno.





7. Zrobić porządek w swojej szafie :)

Mam za dużo ubrań, których od dawna nie noszę, więc najwyższy czas zrobić przegląd w szafie i pozbyć się tego czego nie noszę... Może komuś innemu bardziej przypadną do gustu :). A Ja wtedy z czystym sumieniem będę mogła kupić nowe :).  Koniec z sentymentami!!!.





8. Pojadę do Wrocławia :)

Podczas najbliższych wakacji mam zamiar po raz drugi odwiedzić Wrocław :). Zakochałam się w tym mieście od pierwszego wejrzenia, więc najwyższa pora odwiedzić go po raz drugi :).
I powspominać <3. Przy okazji może zwiedzę coś nowego :) Mam ogromną chęć odwiedzić tamtejsze ZOO i Afrykarium! :)


P.S. Kto z Was również jest zakochany w tym mieście?:) Jakie inne miasta polecacie do zwiedzania? :) 





9. Zacząć oszczędzać!!!:) oraz spełniać swoje marzenia :)

To chyba jedno z moich najtrudniejszych postanowień na ten rok :). Niestety nie jestem sumienna jeśli chodzi o oszczędzanie...Wychodząc gdziekolwiek czy to sama czy z kimś zawsze wracam z czymś :D Powiedzcie, że też tak macie??. W 2017 roku mam zamiar kupować tylko to co naprawdę jest mi w  tej chwili potrzebne! Trzymajcie kciuki! :). Marzeń się nie zdradza, więc dopóki ich nie spełnię to Wam nie powiem :).







10. Być szczęśliwym człowiekiem i WYLUZOWAĆ! :)

Po prostu pewnych rzeczy nie da się przewidzieć czy zaplanować...Nie wszystko zależy od nas i nie wszystko zawsze będzie po naszej myśli dlatego powinniśmy się skupić  przede wszystkim na tym, żeby być szczęśliwym i przeżyć swoje życie najlepiej jak umiemy i nie patrzeć na to co myślą o nas inni!! Całe życie przede mną, więc jeśli nie w tym roku to za rok kiedyś musi się udać :).

Moje motto na ten rok: "Rzuć wszystko i wyjedź. Nagle. Zrób to, na co masz ochotę. Spełniaj marzenia. Świat się nie zawali, jak go na chwilę zostawisz..." :)







Źródło wszystkich zdjęć: GOOGLE :)


Jestem ciekawa czy Wy też macie  swoje postanowienia na ten rok?:)
Dajcie koniecznie znać jakie są Wasze cele w tym roku...Może podobne do moich i wspólnie będziemy mogli się motywować, żeby je spełnić :). Jak to mówią w grupie siła! :). Trzymajcie kciuki :)

BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D




Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,



Komentarze

  1. Ja w tym roku chciałabym przeczytać więcej ksiązek, uporządkować garderobę, wywołać zdjęcia i pojechać do Pragi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w realizacji :) Praga też mi się marzy <3

      Usuń
  2. Życzę Ci Kochana, aby wszystkie Twoje postanowienia udało Ci się realizować z sukcesami :) Obronisz się na 5!
    Ja także swoje postanowienia mam, mało spektakularne, ale małymi kroczkami zmierzam do celu :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w tym roku się bronię :) Powodzenia w pisaniu pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w osiągnięciu każdego celu! Również mam zamiar pojechać do Wrocławia, ale dopiero pierwszy raz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre postanowienia mamy podobne, między innymi zużycie zapasów czy regularne pisanie na blogu.
    Powodzenia w pisaniu pracy no i w obronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia i wytrwałości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białystok jest piękny, gorąco polecam do odwiedzenia! :) Powodzenia w realizacji planów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :D Ja też robię generalne porządki, Powoli zużywam zapasy kosmetyczne. Regularnie piszę posty na blogu...a pracę magisterską obroniłam na 5 w tamtym roku :D Tobie również życzę 5 na dyplomie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisu, pisu:D no oby się udało wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku tez bronię prace, ale licencjacka o przyznam, ze to chyba najważniejsze wydarzenie dla mnie w całym roku także życzę Ci oczywiście obrony na 5!
    Co do Wrocławia to zgadzam się z Tobą, można się w nim zakochać od pierwszej wizyty, dlatego jestem bardzo częstym gościem w tym mieście ☺️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 i 9 też by mi się przydała, powodzenia w realizacji postanowień ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Punkt 5: pocieszam, ja też tak mam i też postanowiła pozużywać i nie kupować na razie nic nowego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! Ja nie robię postanowień noworocznych, ale pod kupnem aparatu i wyjazdem do Wrocławia (nigdy tam nie byłam, ale chcę w końcu pojechać ;D) mogę się podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dość wiele Twoich postanowień pokrywa się z moimi. Życzę nam wytrwałości i cierpliwości w dążeniu do celów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje, że uda Ci się wszystko zrealizować. Powodzonka ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje plany ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne postanowienia :) mocno trzymam kciuki za ich realizację ;) Pozdrawiam Cię Cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że mamy dużo podobnych postanowień :) Ja też mam nadzieję że zacznę oszczędzać i w końcu chcę kupić nowy aparat bo stary się popsuł. Na początku chodziły za mną lustrzanki a teraz chyba wybiorę Nikon Coolpix :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.