Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

15/01
2017

LIEBSTER BLOG AWARD po raz pierwszy w tym roku :)

HEJ SŁONECZKA! :)


          Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka i mój blog został doceniony przez Madzię z bloga Kwadrans dla Ciebie :). Zostałam nominowana do wzięcia udziału w zabawie Liebster Blog Award. Z czego niezmiernie się cieszę! 


Zatem nie przedłużając zapraszam Was serdecznie dalej :).



PYTANIA MADZI I MOJE ODPOWIEDZI:


1. Co motywuję Cię do blogowania?


Nie będę ukrywać WY!! Moi czytelnicy :). Nic tak nie motywuje "blogera" jak czytelnicy i chyba każda z nas to przyzna?:). A poza tym to moja pasja i uwielbiam pisać!! I z pewnością nie zrezygnuje z tego tak łatwo. 


2. Do czego masz słabość?


Nie będę oryginalna... Moją największą słabością są... słodycze. Chyba nigdy z nich nie zrezygnuje! :). 




3. Jakie państwo/miasto chciałabyś najbardziej odwiedzić? (możesz podać kilka)

Wrocław <3 Jestem zakochana w tym mieście od pierwszego wejrzenia :). I mam zamiar tam wrócić w wakacje! Trzymajcie kciuki :)



4. Jak opisałabyś się w kilku słowach?


Niepoprawna romantyczka (marzycielka), ciągle niezorganizowana (co widać po zeszłorocznej aktywności na blogu :/), nieśmiała, uwielbiająca czytać książki, kosmetyki, seriale no i swojego chłopaka :).
 P.S. Nie ma co jestem skromna :p.

5. Twoja ulubiona paletka cieni do powiek?

Ostatnio testuję nowość dla mnie paletkę z Maybelline (za jakiś czas napiszę o niej na blogu! Cierpliwości).



6. Z czym Ci się kojarzą święta Bożego Narodzenia?

O tym już pisałam: TUTAJ :). A tak w skrócie: za mandarynki, czas z rodziną, śnieg no i lampki :) a i reklamę Coca-coli :D.

7. Czego się boisz?

Myszy, szczurów i wysokości :D.

8. Znienawidzony kosmetyk to...

Tusz z Rimmela :) (u mnie niestety się nie sprawdził :/)



9. Codzienny rytuał, coś co być musi ( np poranna kawa;) ) ?


Poranna kawa, sms  od/do ukochanej osoby, przęglądanie social media dobra książka, pisanie mgr lub posta na bloga (ostatnio całkiem nieźle mi idzie! <odpukać> nie chce zapeszać :) itp. 



10. Ulubione perfumy? 

I love love Moschino <3. Flakonik tych perfum zawsze jest u mnie mile widziany! :)



11. Blog, który odwiedzasz najchętniej to...

Nie mam jednego bloga, którego najczęściej odwiedzam. W miarę możliwości staram się zaglądać i wracać do wielu osób. 



Pytania dla Was: 

1.Twoja ulubiona książka?
2. Woda czy sok?
3.Ulubiona potrawa?
4.Bez czego nie możesz żyć?
5.Ulubiony aktor/aktorka?
6.Dlaczego założyłaś bloga?
7.Gdybyś wygrała w totolotka na co przeznaczyłabyś wygrane pieniądze?
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
9. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
10.Twoje ulubione miejsce ?
11. Ulubione kwiaty?

Tym razem nikogo nie zmuszam do wzięcia udziału :) Jednak będzie mi miło jeśli podzielicie się swoimi odpowiedziami na te pytania w komentarzach :)

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :).

BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D


P.S. Jeśli są gdzieś błędy to przepraszam, pisałam ten post na szybko i w dodatku w nocy.

Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. 1.Twoja ulubiona książka? "Pamiętnik narkomanki"
    2. Woda czy sok? Ciężki wybór... ale chyba raczej woda.
    3.Ulubiona potrawa? Sushi
    4.Bez czego nie możesz żyć? bez muzyki
    5.Ulubiony aktor/aktorka? Chyba nie mam takiego:P Chociaż z polskich to lubię Tomasza Kota bardzo
    6.Dlaczego założyłaś bloga? Z powodu nudy i ciekawości
    7.Gdybyś wygrała w totolotka na co przeznaczyłabyś wygrane pieniądze? na płyty i wyjazdy zagraniczne. no i na sushi :D
    8. Ulubiona bajka z dzieciństwa? no pogodi :D
    9. Ulubiony kosmetyk do makijażu? eyeliner
    10.Twoje ulubione miejsce ? Białystok
    11. Ulubione kwiaty? Nie mam takich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne odpowiedzi :) W Białymstoku nigdy nie byłam :)

      Usuń
  2. Dziękuję Kochana, że wzięłaś udział w zabawie ;) Świetne odpowiedzi ;) Cieszę się, że mogłam Cię poznać bliżej ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mi szkodzi, tez podziele sie odpowiedziami :p
    1. "Ofiara" ( niestety nie pamiętam autora, bo czytałam ja dosc dawno ale fajnie ja wspominam. Trzyma w napięciu)
    2. Sok pomaranczowy na zawsze!
    3. Zdecydowanie barszcz z uszkami, caly rok na niego czekam :p
    4. Bez pasji, daje mi ona duzo "poweru" i pozytwnej energii
    5. Chaning Tatum!
    6. Jak widnieje w moim opisie - z pasji do urody :)
    7. Podzielilabym sie z kims i pojechała daleko daleko w cieple kraje
    8. Krol Lew, Gdzie jest Nemo? - klasyka :p
    9. Naturalnie, cienie do powiek
    10. Mój własny domek
    11. Czerwone róże, uwielbiam je dostawac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sok pomarańczowy i Tatuma oraz Gdzie jest Nemo? :)

      Usuń
  4. A ja nie lubie słodyczy :D Fajnie blizej Cię poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie czytało się twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Twoja ulubiona książka?
    Nie mam ulubionej książki, choć ostatnio podobała mi się Najdłuższa podróż Sparksa i teraz czytam Zanim się pojawiłeś - coś czuję, że ona może otrzymać to miano.

    2. Woda czy sok?
    Sok

    3.Ulubiona potrawa?
    Krokiety z kapustą i grzybami :D

    4.Bez czego nie możesz żyć?
    Bez rodziny/ukochanego, bliskich! <3 A z bardziej przyziemnych rzeczy to bez telefonu, tv, internetu :D

    5.Ulubiony aktor/aktorka?
    Lubię Jennifer Aniston, Kate Hudson, Katherine Heigl, Jessie Spencer ;)

    6.Dlaczego założyłaś bloga?
    Dlatego, że pewnego dnia bardzo mi się nudziło :)

    7.Gdybyś wygrała w totolotka na co przeznaczyłabyś wygrane pieniądze?
    To zależy ile bym wygrała ;) Ostatnio wygrałam 24 zł - nie poszalałam ;p Wydałam na głupoty haha

    8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    Lubiłam wiele bajek, ale Pocahontas chyba najbardziej :D A drugie miejsce, to Król Lew.

    9. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
    Tusz do rzęs

    10.Twoje ulubione miejsce ?
    Może to nie miejsce, ale... Ramiona ukochanego :)

    11. Ulubione kwiaty?
    Piwonie, róże, tulipany, bez :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Zanim się pojawiłeś <3 Oj tak ramiona ukochanej osoby są the best :)

      Usuń
  7. Zabierz mnie do Wrocławia :D Mandarynki i reklama Coca-coli w święta <3 :D


    1.Twoja ulubiona książka?
    Cała "Saga o Ludziach Lodu" :)
    2. Woda czy sok?
    Sok.
    3.Ulubiona potrawa?
    Hmm, powiedzmy, że ryba po grecku :D
    4.Bez czego nie możesz żyć?
    Bez kochanych ludzi, psa, muzyki...
    5.Ulubiony aktor/aktorka?
    Whoopi Goldberg
    6.Dlaczego założyłaś bloga?
    Chciałam pokazywać wykonane przez siebie bransoletki. Skończyło się na recenzjach kosmetyków :D
    7.Gdybyś wygrała w totolotka na co przeznaczyłabyś wygrane pieniądze?
    Podróż życia :D
    8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
    "Gumisie".
    9. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
    Pomadka do ust.
    10.Twoje ulubione miejsce ?
    Łóżko :D nie no, ciężko mi takie określić. Liczą się ludzie :)
    11. Ulubione kwiaty?
    Niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pakuj się do walizki <3 Ryba po grecku mniam <3 Gumisie i niezapominajki kocham <3

      Usuń
  8. Wcale się nie dziwię, że Czytelnicy motywują najbardziej do blogowania. Super, gdy jest dla kogo pisać :)
    Co do porannej kawy na przykład - ja nie piję jej wcale. Nie znoszę kawy ;)
    A zapach I love Moshino znam - bardzo ładny, świeży :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Co kto lubi :) Zapach jest najlepszy!

      Usuń
  9. Zgadzam się co do Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty ♥ Miło dowiedzieć się czegoś o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię ten zapach Moschino ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.