Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

11/01
2017

Miniatury kosmetyków, które skradły moje serce-Delikatny złuszczający peeling do twarzy marki Palmer's oraz żel do mycia twarzy Basic Cleaner marki Organique- recenzja #34

HEJ SŁONECZKA! :)

             Dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch miniaturek, które skradły moje serduszko. A mowa o żelu do mycia twarzy i peelingu do twarzy. Jeden z nich znalazłam pod choinką razem z kremem do twarzy (na jego recenzję trochę sobie poczekacie...:) a drugi natomiast można było otrzymać jako prezent za przysłowiowy  grosz w sklepach Organique do końca grudnia 2016 r. 

Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziły się te mini kosmetyki u mnie to zapraszam Was serdecznie dalej :). Miłego czytania! 

P.S. Bardzo lubię miniaturki, ponieważ to dobry sposób na to, żeby poznać dany kosmetyk i zdecydować czy kupić pełnowymiarowe opakowanie czy jednak nie :).

Przed Wami  "bohaterowie" dzisiejszej recenzji:   żel do mycia twarzy marki Organique :) oraz delikatny złuszczający peeling do twarzy marki Palmer's :).






Na początek obietnice producenta:
Żel do mycia twarzy:


Delikatny żel do mycia twarzy, przeznaczony dla każdego typu cery, także wrażliwej i alergicznej. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom aktywnym żel łączy właściwości myjące i pielęgnujące. Tradycyjne detergenty zostały zastąpione kompleksem Proteol APL, który jest pozyskiwany z jabłek i ma doskonałe właściwości myjące.
DZIAŁANIE:

- delikatnie oczyszcza
- odświeża i łagodzi
nie narusza bariery hydrolipidowej skóry i nie podrażnia oczu



    Delikatny złuszczający peeling do twarzy:


·     Peeling z czystym masłem kakaowym i mikrodrobinkami orzecha kakaowca delikatnie złuszcza, eliminuje martwy naskórek oczyszczając, wygładzając skórę twarzy. Dzięki zastosowaniu peelingu lepiej wchłaniają się kosmetyki do codziennej pielęgnacji oraz kremy na noc. Delikatnie pachnie nutą białej lilii.

      Przeznaczenie:


Peeling przeznaczony do oczyszczania skóry twarzy 2-3 razy w tygodniu lub w razie potrzeby. 


 Działanie i cechy produktu:

• delikatnie złuszcza martwy naskórek
• oczyszcza, wygładza skórę twarzy, dając uczucie świeżości
• drobinki nie podrażniają skóry, a siłę peelingu łatwo dostosować do potrzeb i upodobań siłą nacisku palców w trakcie wmasowywania produktu
• delikatny zapach białej lilii
• peeling jest bardzo treściwy i wydajny


SKŁAD:

Żel do mycia twarzy:


WATER, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM COCOYL APPLE AMINO ACIDS, GLYCERIN, ARCTOSTAPHYLOS UVA-URSI EXTRACT, POLYGLYCERYL-4 CAPRATE, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, 2-(4-TERT-BUTYLBENZYL) PROPIONALDEHYDE (LILIAL), HEXYL CINNAMALDEHYDE, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, GERANIOL, CITRONELLOL, LIMONENE, ISOEUGENOL, CITRAL.

Źródło: KLIK :)




Delikatny złuszczający peeling do twarzy:


Składniki aktywne:



- Masło kakaowe i masło shea - głęboko nawilża i odżywia,

- Mikro-drobinki ziarna kakaowca - usuwa martwy naskórek aby rozjaśnić cerę,

- Witamina E - silny antyoksydant,

- Miąższ aloesowy - wygładza i pielęgnuję cerę,
- Mleczne proteiny - poprawiają odcień i powierzchnie cery,
- Wyciąg z pierwiosnka - poprawia wygląd zmęczonej cery.


Dla zainteresowanych zdjęcie składu wystarczy powiększyć :)



OPAKOWANIE/WYDAJNOŚĆ/KONSYSTENCJA/
ZAPACH/CENA/DOSTĘPNOŚĆ:


Żel do mycia twarzy:


Kosmetyk znajdziemy w małej plastikowej buteleczce z zamknięciem typu klik o pojemności 50 ml. Żel ma delikatny zapach oraz lekko, przezroczystą konsystencję, co mam nadzieję udało mi się uchwycić na zdjęciu. Cena: 1gr/50 ml :) natomiast pełnowymiarowe opakowanie 79zł/200ml/Dostępność: sklepy Organique.




Delikatny złuszczający peeling do twarzy:


Peeling znajduję się w małej poręcznej plastikowej tubce o pojemności 15 g. Peeling ma gęstą, treściwą konsystencję. Zawiera mnóstwo małych drobinek (orzechu kakaowca??). P.S. Drobinki są bardzo ostre!. Dla mnie zapach nie jest jednoznaczny (raz mi pachnie gorzką czekoladą a innym razem czymś mdlącym i kwaśnym? Nie wiem może z moim nosem coś jest nie tak :P. Jednak nie o zapach tutaj chodzi tylko o działanie!! :). Po zmyciu peeling zapach jeszcze chwilkę się utrzymuje, ale nie jest tak intensywny jak w tubce. Cena: prezent gwiazdkowy :)/ pełnowymiarowe opakowanie: około 30 zł/150ml/Dostępność: apteka, drogeria Laboo.




MOJA OPINIA:


Żel do mycia twarzy:

  • +konsystencja;
  • +zapach;
  • +/-wydajność;
  • -cena!;
  • +dobrze oczyszcza skórę;
  • +dobrze zmywa makijaż;
  • +nie podrażnia skóry ani oczu!;
  • +po użyciu skóra jest nawilżona i odświeżona;
  • +genialnie się pieni!;
  • +ma bardzo wygodne opakowanie;
  • +skład;
  • +polski produkt;
Produkt zdecydowanie wart spróbowania , może kiedyś zagości u mnie pełnowymiarowe opakowanie. Niestety cena jak narazie skutecznie mnie odstrasza. 

Delikatny złuszczający peeling do twarzy:


  • +świetnie radzi sobie ze ścieraniem martwego naskórka;
  • +/- zapach; (nie każdemu może przypaść do gustu!)
  • +peeling oczyszcza i wygładza skórę;
  • +peeling delikatnie nawilża;
  • +nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry;
  • +wydajność;
  • +konsystencja;
  • -dostępność;
  • -cena;
  • +pozbywa się suchych skórek;
  • +skład;

MOJA OCENA: 


Żel do mycia twarzy:


9/10

Delikatny złuszczający peeling do twarzy:


8.5/10

 Czy kupię ponownie?


Zarówno żel jak i peeling przypadły mi do gustu. Żel do mycia twarzy niestety na chwilę obecną ze względu na cenę skutecznie mnie odstrasza. Natomiast peeling ma bardzo dobre działanie, ale jego głównym minusem jest zapach połączenie masła kakaowego z białą lilią to nie do końca dobre połączenie. Dlatego na chwilę obecną nie kupię go ponownie...może za jakiś czas bo działanie oceniam na 5+ :). 

P.S.Z pewnością przyjrzę się bliżej innym kosmetykom obu marek :).



Znacie żel do mycia twarzy marki Organique i delikatny złuszczający peeling do twarzy marki Palmer's ? Z miłą chęcią się dowiem jakie zdanie macie o nich :).

P.S. Możecie mi coś polecić z Palmer's czy Organique?Co jest warte uwagi a czego najlepiej unikać??:)




BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D



Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,



Komentarze

  1. Taki żel do mycia twarzy by mi się przydał :) Akurat właśnie mam taki z drobinkami i co codziennego użytku, zbyt silnie złuszcza.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam kosmetyków tych marek ale może kiedyś 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam kosmetyków tych marek ale może kiedyś 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków i jakoś mnie nie kuszą..

    PS. Zajrzyj na skrzynkę, wysłałam Ci meila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Organique jednak ich cena lekko odstrasza ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O bardzo ciekawy wpis !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych kosmetyków :) ale obecnie szukam jakiegoś żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych kosmetyków, ale obie marki mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadają w swej ofercie wiele ciekawych kosmetyków :)

      Usuń
  9. Absolutnie uwielbiam ten żel Organique. Super. :)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten żel i jest super!
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki Palmers bardzo lubię. Ich balsam do ciała pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba produkty chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych kosmetyków, żel z Organique chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawi mnie ten żel :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Palmer's słyszałam, że fajne są balsamy i kremy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling z pewnością wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi ciekawie, jak wykończę wszystko co mam w zapasie to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.