Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

27/01
2017

Przegląd katalogu 2/2017, Avon :)

HEJ ŁOBUZY! :)


          Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym przeglądem nowości, promocji oraz tym co aktualnie wpadło mi w "oko". Dawno takiego postu nie było, ale teraz będą pojawiać się regularnie! :)


Nie przedłużając zapraszam na mały przegląd :)

Obecnie aktualny jest  katalog  2/2017, który ważny jest od 19.01-08.02.2017 roku.



   Na pierwszy ogień świetna promocja :) Do wyboru mamy puder lub korektor, o którym pisałam TUTAJ :) za zawrotną cenę 9,99 zł. Ja pewnie skuszę się na korektor :).


Po drugiej stronie mamy NOWOŚĆ wydłużająco-odżywczy tusz do rzęs za 22.99 zł  (właśnie go zamówiłam, więc z pewnością za jakiś czas pojawi się o nim recenzja!:). Chcecie?:)





Kolejna NOWOŚĆ to szminki "Kolor i odżywienie" za 18.99 zł :). Kilka kolorków mnie zainteresowało a Was? Na blogu turkusoowa znajdziecie swatche wszystkich kolorów! :)

Żele pod prysznic w zawrotnej cenie 7,99 zł. Mnie kusi wersja karmelowa <3.




Moje ulubione Perceive i nie tylko za 15, 99 zł :).




NOWOŚĆ :) Avon Pure dla niej za 24,99 zł Znacie ten zapach?:)





Coś dla męźczyzn :) Woda toaletowa Black Suede <3 w atrakcyjnej cenie 34,99 zł.






A może coś lekkiego na wiosnę m.in. Avon Luck, Perceive w zawrotnej cenie 19,99 zł.





Coś dla miłośniczek zmysłowych zapachów połączenie jeżyny z wanilią Avon Imari Elixir za 29,99 zł :)





Wybór dla faceta :) Męski i niepokorny a może mocny i wyrazisty?




Paletki cieni teraz za 24, 99 zł :) Mam dwie i jestem z nich zadowolona :) Idealna dla początkujących!


Zestawy za 19, 99 zł :)tusz & cień do powiek albo tusz & błyszczyk :)




Żelowe lakiery za 10,99 zł :) Mam kilka kolorów i jestem z nich zadowolona :) Teraz kusi mnie mięta <3




Mania oczyszczania :D




Krem BB za 19, 99 zł (Pisałam o nim TUTAJ :))




Czas na Relax czyli maseczki i peelingi w świetnej cenie! :)




A na zimowe wieczory krem do rąk za 5, 99 zł :)




Mieszaj i łącz :)








Wyjątkowe Walentynki <3 <3




I na koniec słodkie misie do kąpieli <3




Jak Wam się podoba katalog? Macie coś na oku?:) 


BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D




Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Widziałam w tym katalogu taki fajny kremik podzielony na dwie części, pod oczy. Może się skuszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miśki do kąpieli są przeurocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę się skusić z tego katalogu na żel pod prysznic i peeling do twarzy. Ostatnio kupiłam kubki i ulubione płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że Avon mam nawet stacjonarnie, to jakoś ich kosmetyki mnie nie przekonują. Niby mi się podobają, ale kupiłam tam tylko raz flamaster do ust i jestem przeciętnie usatysfakcjonowana :P
    Bardzo fajne zestawienie kosmetyków z katalogu :) Masz śliczna nagłówek bloga. Cudowny kolor <3
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie co kto lubi :) Jak w każdej firmie są hity i buble :P Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. kiedys niemal nalogowo kupowala cos z katalogow jak nie z avonu to z oriflame
    na szczescie to minelo
    teraz nie pamietam kiedy ostatni raz kupilam sobie jakis kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na coś się skusisz?:) Też kiedyś miałam taki moment :) Teraz wybieram rozsądnie :)

      Usuń
  6. Dawno już nic nie zamawiałam z Avon, kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już żyję k3 ;)) z k2 wzięłam sobie tylko maseczkę i wodę z Focusa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze żyje katalogiem 2 :) Miłego testowania :)

      Usuń
  8. Również mam katalog AVON. Ja też chyba się skuszę na puder lub korektor bo cena jest mega niska. Lubię żele pod prysznic z AVON-u bo mają dużą i ciekawą gamę zapachową. Ogólnie kupuję dużo rzeczy z tego katalogu :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam katalog AVON. Ja też chyba się skuszę na puder lub korektor bo cena jest mega niska. Lubię żele pod prysznic z AVON-u bo mają dużą i ciekawą gamę zapachową. Ogólnie kupuję dużo rzeczy z tego katalogu :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Avonu bardzo lubię maskę głęboko oczyszczającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło że mnie wspomniałaś w swoim poście,kochana jesteś :*

    Ja z kat.2 zrobiłam spore zakupy,wzięłam torebkę,breloczek z futerka serduszko,jedną z nowych szminek,płyn do kąpieli,żelowy lakier do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że zakupy udane! Nie ma za co pięknie opisałaś wszystkie pomadki! :)

      Usuń
  12. Kuszą mnie kosmetyki Avon, nigdy ich nie używałam :).
    Dodaję bloga do obserwowanych :).

    www.obiektywemnakosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam coś przetestować :) Może akurat odkryjesz jakąś perełkę?:)

      Usuń
    2. Może na następne zakupy bym się pokusiła <3

      Usuń
  13. Z tego akurat nic nie zamówiłam :D ale mam w użyciu micelka Nutra Effects i znam zapach Perceive :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już kilka katalogów nie robiłam zamówienie.
    Bardzo fajne zmiany na blogu, na duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czas się skusić na coś?:) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  15. Pamiętam, że Avon miał kiedyś fajne płyny do kąpieli :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.