Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

10/04
2017

Magiczna Moc Glinki (szampon, maska i odżywka), Elseve (L'oreal)- moje pierwsze wrażenia :)

HEJ  ŁOBUZY! :)


         Dzisiaj przychodzę do Was z moimi krótkimi przemyśleniami? na temat nowości do włosów marki L'oreal. Nie będzie to jednak pełna recenzja tylko moje pierwsze wrażenia. Pełna recenzja pojawi się za jakiś czas.







Na pierwszy ogień maska do włosów :)

I tu mamy haczyk bo jest to maska do użycia przed myciem włosów :).


Pierwszy raz słyszę o masce przed myciem włosów. Przed myciem włosów rozprowadzamy maskę równomiernie na suche włosy u nasady! tak aby pokryć całą skórę głowy. Pozostawić na 5 minut aby wchłonęła nadmiar sebum i zanieczyszczenia. Dokładnie spłukać wodą, delikatnie masując skórę głowy. Włosy staną się lekkie i oczyszczone u nasady. 






P.S. Produkt ma bardzo gęstą konsystencję i nie spływa z włosów. Zapach bardzo mentolowy :). Po spłukaniu maski włosy są oczyszczone i miękkie i gotowe do dalszej pielęgnacji :). 
I z pewnością jest wydajna! 


Kolejny krok to szampon :) 

Szampon ma bardzo rzadką konsystencję w kolorze pereł. Zapach delikatniejszy niż w przypadku maski do włosów. Wydaje mi się, że będzie wydajny, ponieważ już niewielka ilość wystarczy, żeby dobrze umyć nasze włosy. Nie obciąża moich włosów i unosi je u nasady! Bez problemu się spłukuje. 




P.S. Producent zaleca wmasowanie go w skórę/ nasadę głowy, ponieważ tam nasze włosy przetłuszczają się najbardziej! 


I ostatni krok to odżywka do włosów :) 


Nakładamy ją aż po same końce na kilka minut a następnie spłukujemy. 
Włosy po użyciu są miękkie i delikatne. Nie mam żadnych problemów z rozczesywaniem ich. 
Dla mnie ten zestaw to strzał w 10! :) 





Podsumowując

Dla osób z tendencją do przetłuszczających się i oklapniętych włosów to strzał w 10! :). Polecam polować na ten zestaw  w promocji :). Ja go kupiłam na promocji 1+1, więc wyszedł mnie naprawdę tanio :). A efekty naprawdę są po użyciu :). Włosy pięknie pachną, są nawilżone, miękkie i uniesione u nasady. Ja jestem jak najbardziej na tak :)


Znacie ten zestaw? Co myślicie o tym, żeby co jakiś czas pojawiały się moje pierwsze wrażenia zamiast pełnych recenzji :)?

Chętnie się dowiem jakie zdanie macie o nich. 



BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D


Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Nie znam niestety tego zestawu i jakoś nigdy nie używałam produktów z Loreal sama nie wiem dlaczego. :)

    Pozdrawiam!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tego zestawu. Maska do użycia przed myciem włosów mnie zaintrygowała. Nigdy nie miałam czegoś takiego (kiedyś tak jedynie zużywałam maskę, która po myciu zbytnio obciążała moją fryzurę).
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pierwszy raz to użyłam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  3. Także polubiłam ten zestaw, będę do niego wracać!

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli coś dla mnie, moje włosy nie mają objętości są oklapnięte i szybko się przetłuszczają. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie szampon już by się nie sprawdził. Unikam jak ognia kosmetyków, które maja w składzie SLS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska wygląda bombowo!!! Będę czekać na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję szampon na listę zakupów, nad maską pomyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię się z tą marką, ale może w końcu coś przypadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki dla mnie, gdyż z objętością u mnie średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maski użyłam dwa razy i jej nakładanie to masakra :D
    Szampon spoko a odżywki jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie kusi ten zestaw :) szczególnie maska brzmi ciekawie, takiej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Nie wiedziałam, że ta linia kosmetyków sygnowanych marką "ELSEVE", pojawiła się już w Polsce - bardzo się cieszę i z pewnością w najbliższym czasie przetestuje te produkty! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się jeszcze z tą maską, ale uwielbiam produkty Elseve :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj a może nie pożałujesz! W wolnej chwili wpadnę!

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.