Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

25/04
2017

Na Jamajkę z Balea?:) żel pod prysznic Jamaica Vibes-recenzja #43 LIMITOWANA EDYCJA WIOSENNO-LETNIA 2017

HEJ ŁOBUZY! :)



                 Wiem, że dawno mnie nie było, ale angina i pisanie w dalszym ciągu magisterki skutecznie skracają moją dobę :/. Dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic z nowej limitowanej edycji Balea (są jeszcze Viva Cuba(niestety jej nie mam chlip :/) oraz Bahama Dream (będzie niedługo o nim) :). 


Ciekawi jak sprawdził się u mnie? No to zapraszam :)




Dzisiejszy "bohater" recenzji:



 Na początek obietnice producenta:


Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakt z ananasa i kwiatu anturium oraz specjalną formułę Poly-Fructol dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia cudowny zmysłowy zapach ananasa i kwiatu anturium, idealny do codziennego stosowania. Neutralne pH, produkt wegański, przebadany dermatologicznie. Pojemność opakowania 300 ml.


SKŁAD:


Aqua | Sodium Laureth Sulfate | Cocamidopropyl Betaine | Sodium Chloride | Coco-Glucoside | Glyceryl Oleate | Glycerin | Hydrogenated Starch Hydrolysate | Panthenol | Opuntia Ficus-Indica Stem Extract | Polyquaternium-7 | Citric Acid | Sodium Sulfate | Hydrogenated Palm Glycerides Citrate | Tocopherol | Parfum | Limonene | Linalool | Benzyl Benzoate | Sodium Benzoate | Phenoxyethanol | CI 47005 | CI 45100








OPAKOWANIE/WYDAJNOŚĆ/KONSYSTENCJA/

ZAPACH/CENA/DOSTĘPNOŚĆ:


Żel znajdziemy w plastikowym kolorowym (wakacyjnym) opakowaniu o pojemności 300 ml. Wydajność oceniam standardowo jak żel przy codziennym użytkowym wystarczy na miesiąc/półtora :) bo piany robi dużo :D.Konsystencja typowo żelowa o kolorze żółtym :D.  Zapach jest cudowny <3 pachnie jak guma balonowa o zapachu ananasa <3. Aż chcę się już wakacje :). Cena: 0,55 E/ u nas około 5 zł/ Dostępność: Drogeria DM albo allegro i inne drogerie online. 








MOJA OPINIA:

+cena;
+wydajność;
+/-skład;
+zapach <3;
+dobrze oczyszcza skórę i nie przesusza jej;
-dostępność :/
+kolorowe opakowanie;
-limitowana edycja;
+nie podrażnia, nie uczula;
+doskonale się pieni;

MOJA OCENA:


10/10



Czy kupię ponownie?


Oczywiście, że TAK w zapasach mam kolejne opakowania <3



ZNACIE żele pod prysznic marki balea? jakie polecacie kosmetyki marki dm?


BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D


Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Czemu nie?
    Na Jamajkę to się dam zaprosić, owszem! :D
    Lubię produkty Balea :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic z te firmy, ale zapach musi być cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio szaleję za żelami Isany :D Wydaje mi się, że są podobne do tych z Balei (ale to tylko takie przypuszczenia, bo nigdy tych drugich nie miałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie porównywałam składów, ale wydaje mi się że są podobne :)

      Usuń
    2. Dokładnie praktycznie takie same :)

      Usuń
  4. Tego nie miałam, ostatnio zużyłam jakiś cytrusowy i chyba mango z balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich żele ale tylko za zapach ;) nic więcej szczególnego w nich nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię edycje limitowane żeli Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Balea, mąż musi regularnie przywozić mi zapas z Dm, zwłaszcza żeli pod prysznic. Edycje specjalne poz względem zapachu są dla mnie numerem jeden. obserwuję i zapraszam do mnie :) lubietestowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę męża :D Limitki są najlepsze! Wpadnę w wolnej chwili!

      Usuń
  8. Jak będę w DM, to na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi zarąbiście pachnieć, lubię ich żele za te zapachy i konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszący zapach :) niestety nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.