Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

26/04
2017

Wygraj paczkę kosmetyków :) Wiosenne rozdanie z Balea i Body Boom :)

HEJ ŁOBUZY!



           Długo myślałam o zorganizowaniu rozdania i właśnie dzisiaj nadszedł ten wyjątkowy dzień :). Dość długo myślałam o jakiejś sensownej "nagrodzie" w moim rozdaniu i zdecydowałam się na kosmetyki marki Balea (wciąż niedostępnej za bardzo w Polsce nad czym ubolewam) oraz na peeling do ciała marki Body Boom. 
Mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają i z chęcią weźmiecie udział. 



W skład nagrody wchodzą:




*żel pod prysznic Wanilia & Kokos;
*żel pod prysznic Bahama Dream (z nowej limitowanej edycji letniej);
*pianka do golenia Oriental Flower (limitowana edycja);
*peeling do ciała Body Boom (zapach bananowy)
*podkład BB (Light) Rimmel;

W przypadku dużej ilości zgłoszeń przewiduję drugą nagrodę niespodziankę <3 


Aby wziąć udział w rozdaniu/konkursie należy zgłosić się pod niniejszym postem według następującego wzoru:


Biorę udział w rozdaniu.

Obserwuję jako -obowiązkowy!:
Podaj adres e-mail: 

I opcjonalnie :) Nieobowiązkowe: 

Obserwacja Instagrama <klik>  bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów  TAK/NIE jako: 
Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu  TAK/NIE: 
Polubienie Fp bloga na Facebooku <klik> bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów)  TAK/NIE jako:

Pyt.konkursowe: Za co uwielbiasz wiosnę?:)



Dodatkowo: Osoby, które obserwowały mnie przed rozdaniem/konkursem otrzymują dodatkowo 1 los! :)

Będzie mi miło jeśli umieścicie na swoim blogu baner z moim rozdaniem <3 (nie jest to obowiązkowe).



Rozdanie  trwa od dzisiaj  26 kwietnia 2017 r. do 03.06.2017 r.



Zwycięzca zostanie ogłoszony w osobnym poście na blogu w ciągu tygodnia od zakończenia rozdania, zostanie też poinformowany o wygranej na podany w zgłoszeniu adres e-mail*.




Wszystkie kosmetyki są nowe, nieużywane, z aktualnymi terminami ważności.




Zachęcam Was do udziału w rozdaniu, aby pachnąco przywitać Wiosnę :)


Baner do pobrania:








Regulamin

1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Okiem Marzycielki.
2. Sponsorem nagród jest  Marzycielka :)
3. Konkurs trwa od 26.04.2017 do 03.06.2017 do godz. 23:59. Po tej godzinie zgłoszenia nie będą uwzględniane!
4. Nagrodą jest zestaw kosmetyków Balea oraz peeling Body Boom plus podkład Rimmel, zakupionych przeze mnie.
5. Konkurs wygrywa 1 osoba. Bądź dwie (nagroda niespodzianka) w przypadku dużej ilości zgłoszeń!
6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia rozdania.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się pod tym postem według powyższego schematu.
8. Jeżeli w przeciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy dane adresowe nie będą wysłane na mój adres e-mail, zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.
9. Nagroda zostaje wysłana w przeciągu 4 dni roboczych od otrzymania danych do wysłania.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
11. Rozdanie nie odbędzie się gdy nie przystąpi do udziału minimum 10 osób.
12. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
13. Do konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
14. Osoby, które będą obserwatorami bloga tylko w czasie rozdania zostaną wykluczone z możliwości brania udziału w kolejnych rozdaniach oraz konkursach.


POWODZENIA! :)






BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D




Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,


Komentarze

  1. świetne nagrody! :) powdzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako: Aleksandraaa
    Instagram: Tak, jako olencjuszkaaa
    Strona na fb: Tak, Aleksandra O.
    Banner: Tak, na moim blogu w pasku bocznym
    Powodzenia wszystkim !
    Życzę miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako: stoookrotkaaa
    Instagram: Tak, jako stoookrotkaa
    Strona na fb: Tak, Daria K
    Banner: Tak, na moim blogu w pasku bocznym
    Powodzenia wszystkim ! Fajnie by było wygrać :*

    Jestem u ciebie pierwszy raz i od razu mi się tutaj spodobało wiec jak najbardziej jestem twoim obserwatorem i liczę ,że u mnie też Ci się spodoba
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia, bo ja większość z tych kosmetyków mam, więc dam szansę innym :D Nagrody są ciekawe, więc warto wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te nagrody :) Wygrana osoba będzie miała ,co testosować! :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty Balea chętnie poznaję, BodyBoom jeszcze nie miałam okazji poznać.
    Bloga obserwuję jako: Justyna Z mojej strony lustra
    Email: zmojejstronylustra@o2.pl
    Instagram: blogzmojejstronylustra
    Fb: Justyna K.
    Wiosnę uwielbiam za to, że wszystko budzi się do życia, pogoda jest coraz ładniejsza i ludzie są jacyś milsi ;)

    W regulaminie w 3 punkcie masz luty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dla uczestników! :)
    PS. Osobiście uwielbiam peelingi "Body Boom"!

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia wszystkim :) ja mam za dużo kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. obs-Magdalena B
    lady1307@interia.pl
    Wiosnę uwielbiam za motywację do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nagrody są super także życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nie znam osobiście tej marki
    Obserwuje puderniczkam
    Lubię na Fb puderniczkama
    Instagram puderniczkamarty
    Email puderniczkam@gmail.com
    Wiosnę lubię za słoneczko za zieleń,za barwy kwiatów, za zapach świeżości w powietrzu, za krótkie bluzki i lekkie buty, za lepszy humor i radość na co dzień 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako: Chabrowe wariacje
    E-mail: karokarolina94@gmail.com
    Dodałam baner z odnośnikiem do konkursu u mnie na blogu.

    Wiosnę lubię za tchnienie życia. Nie mówię tylko o roślinności, pięknych kolorach ale radości w moim sercu. Wiosna to dla mnie ulubiona pora roku. To czas na nowe plany,cele, bo wiem ,że dzięki wiosennej energii spełnię je. Mam więcej motywacji aby zadbać o swoje ciało.
    Słońce każdego dnia skłania mnie do uśmiechu. W pracy jakoś lepiej, wszyscy chodzą weseli, mniej narzekają. Jestem szczęśliwa. Doceniam to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako Angelika(Pietrucha)
    Podaj adres e-mail: angelika120@amorki.pl

    Fb jako Angelika K....
    IG jako Pietrucha_k
    Udostępniłam na blogu : https://myfantasyandme.blogspot.com/

    Wiosnę uwielbiam za to że daje nową siłę, motywację do działania, że pozwala się rozwijać i sama w sobie rozwija to co piękne - naturę, ludzi, działania...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako -obowiązkowy!: Sylwia Orzechowska
    Podaj adres e-mail: sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję na instagramie jako sylviaorzechowska
    Uwielbiam Panią Wiosnę co mój ogród kolorami maluje,
    a na jej widok ciepło w sercu aż się czuje.
    Fauna i flora z wiosną do życia się budzi,
    działa też optymistycznie na ludzi.
    Wiosenne spacery i wędrówki piesze,
    ja przyjście tej pory roku zawsze się cieszę.
    Dzięki wiośnie czuję się jak Alicja w krainie czarów,
    bo otrzymuję od niej wiele darów.
    Dar dla ucha gdy ptaki śpiewają,
    dar dla ciała bo na słońcu się relaksuję,
    dar dla duszy , gdy radość otrzymuję,
    wiosną zawsze wyjątkowo się czuję.
    Przemęczenie i bóle głowy mi wówczas nie dokuczają,
    a wiosenne klimaty dobre samopoczucie dostarczają.



    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako -obowiązkowy!:Jasmine Vise
    Podaj adres e-mail: bernadetaaa@interia.pl
    „Lubię wiosnę, kiedy kwiatem
    kwitną bzy,
    wtedy bardziej lubię Ciebie,
    a mnie Ty.
    Gdy jaśminy kwitną – wiosny pierwszy znak,
    serca łatwo znajdą jeden wspólny takt.
    Żabka kocha jeża, żabkę kocha jeż
    i wystarczy jedna chwila,
    larwa zmienia się w motyla,
    mrówki w trawie się kochają,
    świerszcze wdzięcznie przygrywają…”
    Niczym w piosence lubię wiosnę za „aranżowanie” miłosnych chwil, bo wiosną wyzwala się we wszystkich istotach chęć kochania i bratniej duszy posiadania. A wszystko to w niezwykle pięknej scenerii, zielonych dywanach traw, drzew i kobierców kwiatów, które zniewalają swym zapachem.
    Lubię wiosnę także za słońce i piękną pogodę, za śpiew ptaków i ciepły wiatr, który gładzi włosy i muska policzki. Za możliwość długich spacerów i delektowania się grillowanymi pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako Lady Blue
    Obserwuję na IG jako kamila987654
    Odpowiedz: Ja nie lubię wiosny, ja ją kocham, ubóstwiam, miłuję i co tylko najlepsze. Nigdy nie lubiłam zimy, bo dla mnie oznacza tylko mróz, bo nigdy nie wyjeżdżam w góry, więc nie mam też czego wyczekiwać. Za to wiosna to najlepsze co może być. Można zauważyć po naszym otoczeniu, że gdy tylko pojawią się pierwsze promienie słońca, to każdy od razu jest weselszy. Kocham sport, a gdy tylko wiosna jest ciepło mogę wreszcie wyciągnąć rower i rolki, co ubóstwiam. Jest też dłużej jasno wieczorami i powoli rozpoczyna się sezon grillowy, no a kto tego nie uwielbia? :D No i oczywiście możemy zostawić w szafie grube kurtki, ciężkie buty na rzecz zwiewnych sukienek i szpilek :D Ja sama uwielbiam kwiaty, rośliny a wiosną jest ich pełno i wszędzie jest tak pięknie. Wiele alergików narzeka na wiosnę z powodu pyłków, ale mnie na szczęście nie dotknął ten problem :D No ale oczywiście, żeby móc docenić wiosnę, to najpierw musimy przeżyć zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako -obowiązkowy!: Milena M
    Podaj adres e-mail: millena90m@gmail.com
    Obserwacja Instagrama Kosmetyczne_pasje
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu http://www.kosmetycznepasje.pl/
    Polubienie Fp bloga na Facebooku Milena Mol
    Obserwowałam przed rozdaniem

    Odpowiedź:
    Wiosna -pora radosna
    Jak tu nie lubić tej pięknej pory,
    gdy wszystkim wokół dopisują humory.
    Jest ciepło i jasno przez długie godziny,
    więc idę do pracy bez smutnej miny.
    Łatwiej przychodzi,poranne wstawanie,
    lepiej smakuje zdrowe śniadanie.
    Aura sprzyja codziennym wędrówkom,
    można zadbać o swoje zdrówko.
    W dodatku maj i czerwiec sprzyja miłości
    niech to uczucie w sercu zagości.
    Wiosna zalet ma wiele,
    Lubię ją ja i moim przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Jolanta Flower
    Podaj adres e-mail: jolanta.szuflinska@gmail.com
    Instagram zaobserwowany: lifestyle_ladyflower

    Jako florystka uważam, że wiosna to najpiękniejsza pora roku. Fascynują mnie zachodzące wtedy zjawiska. Z uwielbieniem paczę na rozkwitające pąki kwiatowe. Dodatkowo to właśnie wiosną są najbarwniejsze i najbardziej wesołe we florystyce Święta Wielkanocne. Tworzenie dekoracji z zajączkami, kurczaczkami i barankami sprawiają mi zawsze wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako: Mademoiselle Evelina
    email: emyslinskaa@gmail.com
    lubię na fb jako: Ewelina Myślińska
    udostępniam na pasku bocznym: www.mademoiselleevelina.blogspot.com

    Wiosnę uwielbiam przede wszystkim za piękny zapach kwiatów, za orzeźwiające poranki i za to że wszystko się budzi do życia i można ubrać się lżej, czasem wygrzać w słoneczku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział c:
    Obserwuję jako Lady Skywalker, chyba obserwowałam wcześniej.
    Obserwuję na Instagramie jako cassandradelune
    Obserwuję na FB jako Weronika Os
    Za co lubię wiosnę?
    Wiosna to moja ulubiona pora roku. Nic w tym dziwnego, gdyż za zimą nie przepadam. Nigdy nie byłam domatorem. Siedząc w domu czuję się chora, a niestety zimą męczący staje się brak sprzyjających warunków dla aktywnego trybu życia. Gdy przychodzi przesilenie wiosenne, mój humor diametralnie poprawia się! Nareszcie mogę wyjąć lżejsze ubrania, iść pobiegać, odkurzyć rower bądź wyciągnąć koleżankę na McFlurry. Swobodnie włóczę się po okolicy i huśtam na napotkanych huśtawkach, ciesząc się pięknymi kolorami zmieniającego się wieczorem nieba. To ten czas, gdy ptaki dają koncerty od 3 nad ranem do późnego wieczora. Dobry humor zapewnia mi możliwość zachwycania się otaczającym nas światem oraz to, że cieszę się wolnością, dzięki której mogę korzystać z niego do woli. Powinnyśmy się cieszyć, bowiem wszyscy żyjemy w pięknym świecie. Wystarczy nauczyć się go dostrzegać :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Sunny Snowflake
    Podaj adres e-mail: sun.snowflakee@gmail.com
    Obserwacja Instagrama: sunny.snowflakee
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu: http://sunny-snowflake.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wiosnę lubię za to:
    że słonko wcześniej wschodzi,
    że mrozek już nie mrozi,
    że ptaszki śpiewają,
    że kwiatuszki rozkwitają,
    że koty marcują, ;)
    a ludzie lepiej się czują,
    że w sukience nie zamarzam,
    że pogoda jest wręcz do tańca!
    Że lubię się częściej uśmiechają,
    że uśmiechem świat witają!
    Że grille urządzamy,
    na zewnątrz się bawimy,
    zimnem się nie martwimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako -Aleksandra Rutana
    Podaj adres e-mail: ola2000r@o2.pl
    Wiosnę lubię za to, że świat budzi się do życia, a my możemy ubrać żywe kolory i lżejsze ubrania. Dni są słoneczne, drzewa kwitną, jest ciepło.. a my w końcu budzimy się z zimowego snu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Balea kusi!

    Obserwuję jako : Ola S.
    Podaj adres e-mail: ol4@amorki.pl

    Obserwacja Instagrama TAKjako: koneko_san_
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu TAK: http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    Polubienie Fp bloga na Facebooku bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów) TAK jako: Ola Sz**

    Pyt.konkursowe: Za co uwielbiasz wiosnę?:)
    Wiosna jest moją ulubioną porą roku. Uwielbiam ją za to, że jest co raz cieplej (ale da radę wytrzymać, bo nie ma takich upałów jak latem). Za to, że przyroda się budzi do życia, dzień robi się coraz krótszy, trawa coraz bardziej zielona, ptaki zaczynają cieszyć ucho swoim ćwierkaniem, a drzewa owocowe zaczynają kwitnąć. Drzewa wiśni są tak przepiękne - zielone liście wraz z różowymi kwiatkami cieszą oczy. Kwitną wówczas bzy, które są piękne, tak jak i konwalie. Spacery są większą przyjemnością, a i przyroda wokół nie pozwala nam nie spędzać czasu nieaktywnie ;). No i grillowanie - to łączy ludzi. Wiosna jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako -obowiązkowy!: W pogoni za ideałem
    Podaj adres e-mail: idz_pocwiczyc@poczta.fm

    Obserwacja Instagrama jako: wpogoniizaiidealem
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu TAK/NIE: http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/
    Polubienie Fp bloga na Facebooku jako: Karolina Wu

    Wiosnę uwielbiam za to, że wszystko budzi się do życia. W powietrzu unoszą się zapachy kwiatów, kwitnących drzew. Uwielbiam te pąki, które dopiero wyrastają. Z chwilą przyjścia wiosny człowiek staje się bardziej radosny niż zimą, jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako : Agssymi
    Podaj adres e-mail: agssymi@gamil.com
    Obserwacja Instagrama bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów TAK jako: agssymi_blog
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu TAK: na blogu agssymi.blogspot.com
    Polubienie Fp bloga na Facebooku bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów) TAK jako: Aga Matuszyk
    Wiosnę uwielbiamy przede wszystkim za piękną pogodę. W wiosnę wszystko budzi się do życia. Rano budzi nas słońce i śpiew ptaków, wieczorem kładziemy się spać z świadomością, że jutro znów będzie pięknie. Ptaki dookoła śpiewają, sąsiedzi wymieniają się sadzonkami, wszystko wokoło kwitnie, koniki polne skaczą ponad trawę. Jest cudownie. Kończy się rok szkolny. Zaczynamy żyć aktywniej. Chodzimy ubrani w sukienki, spodenki. To najlepsza pora roku bez zwątpienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Adres e-mail: gosiawozniak1998@interia.eu
    Obserwacja Instagrama bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów TAK/NIE jako: gosiawozniak1998
    Baner z odnośnikiem do tego wpisu TAK/NIE: TAK http://body-hair-life.blogspot.com
    Polubienie Fp bloga na Facebooku bądź polubienie go na bocznym pasku gadżetów) TAK/NIE jako: TAK Gosia Woźniak

    Wiosnę uwielbia za ciepło, które przychodzi. Mogę zrzucić ciężkie ubrania i rozkoszować się lekkością. Kwitną piękne kwiaty, które uwielbiam. Wszystko budzi się do życia a powietrze pachnie niesamowitą świeżością.

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako: pluukasiewicz
    e-mail: lukasiewiczpati@o2.pl
    obserwuję insta jako: pluukasiewicz
    lubię fp jako: Patrycja Łukasiewicz
    Lubię wiosnę za to, że jest ciepło. Kończy się szkoła.. haha. Jak jest ładna pogoda to się ma też więcej energi przez co wiosna i lato są moimi ulubionymi porami roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako -obowiązkowy!: Monika
    Podaj adres e-mail: monisia3003@gmail.com
    I opcjonalnie :) Nieobowiązkowe:
    Obserwacja Instagrama jako : cocomonia
    Polubienie Fp bloga na Facebooku jako : Monika Grabiec
    Pyt.konkursowe: Za co uwielbiasz wiosnę?:)
    Wiosnę lubię za wiele rzeczy, głównie to za śpiew ptaków, dłuższe dni, wiosenne spacerki, motywację do działania, możliwość uprawiania sportu na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Agnieszka
    Email: agusia13@onet.pl
    Dodałam banner na bloga: http://life-of-modeline.blogspot.com/
    Za co uwielbiam wiosnę? Za te ciepłe wieczory spędzane w moim ogrodzie, w którym unosi się woń kwiatów bzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia ;) Ja z opisówek jestem słaba, aż wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako -obowiązkowy!: Nadia
    Podaj adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    Obserwacja Instagrama TAK jako: malinowyskarbiec
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu TAK: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Polubienie Fp bloga na Facebooku TAK jako: Malinowy Skarbiec

    Odpowiedź: Lubię wiosnę za hmmm nie będę tutaj ściemniać, że za śpiewem ptaków o poranku, który jest o tyle wkurzający, że mnie budzi. Lubię wiosnę za dobrą temperature. Co prawda zwykle jest tak, że rano jest o wiele zimniej niż w południe, ale też nie ma takich upałów jak w lato. Dziś jechałam tramwajem i zobaczyłam park w którym było pełno szafirków. Tak pięknie fioletowo tam było. Szafirki i konwalie to moje ulubione kwiaty, więc po prostu nie mogłam się napatrzeć i do teraz żałuję, że tak szybko zniknął z mojego pola widzenia. Lubię wiosnę za to, że nie ma przymrozków rano (przynajmniej u mnie) i gdy wychodzę o 6 albo 7 to uszy mi nie odmarzają. W wiosnę mogę się znowu wziąć za bieganie i mogę dążyć do mojej wymarzonej wagi, bo nie lubię biegać w zimie bo jest dla mnie za zimno i za ślisko. Co prawda są to takie podstawowe, banalne zalety wiosny, ale jako pesymistka i tak się cieszę, że jakieś znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako -obowiązkowy!:Moon.
    Podaj adres e-mail: obserwuje251@wp.pl
    Wiosnę lubię za pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako : dorothxy
    Podaj adres e-mail: cosdladuszyidlaciala@wp.pl


    Obserwacja Instagrama TAK jako: cosdladuszyidlaciala
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu TAK: https://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/

    Wiosnę uwielbiam za ciepełko, za słońce które przygrzewa i można zdjąć warstwy z siebie ;) Za pachnące kwiaty budzącą się do życia przyrodę, świat taki jakiś piękniejszy weselszy szczęśliwszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako -obowiązkowy!: Beautydorczi
    Podaj adres e-mail: panterka241@gmail.com
    Lubię na Fb jako Truskawkowy Świat blog
    Za co lubię wiosnę?Na pewno za to, że jest tak ślicznie na dworze i jest mnóstwo kwiatów.Wiosną można zrobić o wiele ładniejsze zdjęcia.Częściej wychodzę z siostrzenicami na dwór pograć w piłkę :) Ogólnie wiosną mam większą motywację do ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Ewelina Makutynowicz (lub Theresa Ursula: już sama nie wiem, którą nazwę wyświetla blogger)
    Adres e-mail: theresaursulasjewelry@o2.pl
    Obserwuję instagrama jako: ewelina.makutynowicz
    Obserwuję fanpage jako: Ewelina Makutynowicz
    Udostępniłam informację o rozdaniu na pasku bocznym: http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/

    Wiosnę kocham za kolory budzące się do życia i za mnogość różu przełamanego subtelną bielą w kwitnących drzewach. Uwielbiam uliczki usłane płatkami przekwitających drzew i wiosenny wiatr, który podrywa różowo-białe płatki do wirującego tańca współtworząc w powietrzu zaczarowany spektakl baletowy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Klaudia M
    Podaj adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    Obserwacja Instagrama jako xklaudiax12
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu: NIE
    Polubienie Fp bloga na Facebooku jako Klaudia Klaudia

    Wiosnę uwielbiam za poranny śpiew ptaków oraz kolorowe kwiaty, które zapełniają ogród.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: W. Ku
    Podaj adres e-mail: wenka92@gmail.com
    Obserwacja Instagrama jako: NIE
    Dodać baner z odnośnikiem do tego wpisu: nie
    Polubienie Fp bloga na Facebooku jako: Wenesa Kubaczyńska

    Za co lubię wiosnę? Za świeżość, za zapach skoszonej trawy, za słońce, za więcej uśmiechu na ludzkich twarzach, no i za to, że zaraz będzie lato <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję blog jako: swiaturody159
    Instagram: Tak jak: swiaturoody
    Banner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Wiosnę uwielbiam szczególnie za to, że wtedy wszystko budzi się do życia, staje weselsze, kolorowe. Mogę poczuć, że nadchodzi piękne, wyczekiwane długo lato - czyli moja ulubiona pora roku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.