Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

30/06
2017

Krem intensywnie nawilżający Hydro Care, Bandi- recenzja #50

HEJ ŁOBUZY!


Dzisiaj mam dla Was recenzję nawilżającego kremu do twarzy marki Bandi. Jesteście ciekawi czy przypadł mi do gustu? A może było wręcz przeciwnie?:)


P.S. Produkt otrzymałam podczas Targów Beauty Days :) 
FAKT TEN NIE MA WPŁYWU NA MOJĄ OPINIĘ!



Dzisiejszy "bohater" recenzji:



Na początek obietnice producenta:



Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Doskonały pod makijaż. Dzięki obecności składników z grupy mukopolisacharydów, takich jak kwas hialuronowy, preparat nawilża skórę w głębokich warstwach i przywraca optymalny poziom jej nawilżenia. Już po 14 dniach stosowania następuje znaczna poprawa wyglądu skóry i wyrównanie jej kolorytu. Znika nieprzyjemne uczucie napięcia. Skóra staje się jędrna, gładka i promienieje blaskiem. Dzięki świeżej nucie zapachowej stosowanie kremu jest prawdziwą przyjemnością.

SKŁAD:

Aqua/Water, Glycerin, Cyclomethicone, Isohexadecane, Panthenol, Pentaerythrityl Distearate, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Stearic Acid, Cyclopentasiloxane, Glycosaminoglycans, Sodium Polyacrylate, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Hyaluronic acid, Cyclohexasiloxane, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Methylpropanediol, Citral, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 42090




SPOSÓB UŻYCIA:

Nanieś preparat na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, a następnie delikatnie wklep w skórę. Do stosowania na dzień i na noc.




OPAKOWANIE/WYDAJNOŚĆ/KONSYSTENCJA/
ZAPACH/CENA/DOSTĘPNOŚĆ:


Krem znajduję się w plastikowej tubce z zamknięciem typu klik  o pojemności 30 ml. Niestety jest średnio wydajny a szkoda! :/ Konsystencja jest gęsta ale bardzo lekka! Cena: około 50 zł/50 ml/Dostępność: np. sklep BANDI.




MOJA OPINIA:

+nadaje się pod makijaż;
+bardzo lekki i szybko się wchłania!;
+nie zapycha;
+nie podrażnia;
+wygładza skórę i ją nawilża;
+zapach (taki jakby cytrusowy?);
+/-wydajność;
+/- cena;
+/- dostępność;
+nie zostawia tłustej warstwy;
+bardzo wygodne opakowanie;
+/- skład;

MOJA OCENA:


9,5/10


Naprawdę polubiłam ten krem, spełnia moje wymagania czyli nawilża, ale nie zapycha, przy okazji nie zostawia tłustej warstwy, przyjemnie pachnie i nadaje się pod makijaż? Czego chcieć więcej?:) 

No może poza dostępnością :/

CZY KUPIĘ PONOWNIE?


Z pewnością TAK! Jeśli tylko gdzieś go dorwie :) Ostatnio dla mnie numer 1! Moja cera mieszana jest zadowolona ale sądzę że dla cer suchych może być za słaby!


Znacie krem intensywnie nawilżający marki Bandi?Jak sprawdził się u Was?
 Z chęcią się dowiem!


BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D


Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,






Komentarze

  1. Nie znam, ale skoro nie zapycha i nawilża to wydaje się idealny dla mnie :) Z pewnością spróbuję, bo szukam czegoś nawilżającego dla mojej wrażliwej, trądzikowej cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ja się nie zawiodłam i mam nadzieję, że Ty też nie!

      Usuń
  2. Bardzo lubię firmę Bandi i kosmetyki bardzo mi służą ! Tego kremiku nie miałam ! Ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale wydaje się naprawdę bardzo ciekawy! Z chęcią bym go wypróbowała :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znał tego produktu, ale miło że są duże plusy :p
    Zapraszam ciebie do mnie będzie miło jak skomentujesz pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam go, ale wydaje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z tą marką, ale wydaje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz co ostatnio chciałam go zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój jeszcze czeka w zapasach. Mam wrażenie ze już fo kiedyś miałam w jakimś pudełku typu Shiny tylko był w systemie airless a nie w tubce. Ciekawe czy to ten sam bo tamten bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Bandi. na co dzien używam wlasnie ich kremu z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami. Od jakiegoś czasu miałam okropne problemy z cerą, a ten krem przywrocił głaadkość mojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie właśnie ten krem z kwasem migdałowym!

      Usuń
  11. Fajny kremik :) ale mam tak ogromne zapasy kremów, że na razie nic nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam go i bardzo lubię :) Używam codziennie pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam go i bardzo lubię :) Używam codziennie pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam styczności z tym kremem ale przy takich zaletach z chęcią sprawdziłabym go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mam nadzieję, że również okaże się u Ciebie hitem!

      Usuń
  15. Szkoda, że nie udało mi się dorwać tego kremu i przetestować (dotarłam do stoiska za późno). ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, musi być faktycznie hitem skoro schodzi jak świeże bułeczki :o Muszę zapisać nazwe i koniecznie go kupić na urlopie (o ile mi się to uda ) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. No niestety cena jest wysoka :( ale często jest w pudełeczkach Shiny czy Glossy :)

      Usuń
  18. Jako alternatywę moge podać krem nawilżająco nawadniający Fermentology od Efektimy. Dla mnie bardzo dobry, dawno nie miałam takiego nawilżenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.