Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

15/06
2017

Maska Czysta Glinka (oczyszcza, matuje) 3 glinki + ekstrakt z eukaliptusa, L'oreal- recenzja #47

HEJ SŁONECZKA! :)


Dzisiaj przychodzę do Was  z recenzją maseczki do twarzy marki L'oreal. Jakoś ostatnio polubiłam maseczki, więc coraz częściej pojawiają się posty na ich temat. Tę akurat stosuję już jakiś czas, więc najwyższa pora żeby się podzielić moimi "wrażeniami" na jej temat. Czy przypadła mi do gustu? A może było wręcz przeciwnie?:) 

P.S. Skończyłam pisać magisterkę :) Zostały mi jedynie drobne poprawki i czekam na termin obrony. Z innych "rzeczy" to zdałam egzamin na prawo jazdy! I JESTEM KIEROWCĄ :D A co ciekawego u Was??



Dzisiejszy "bohater" recenzji:



Na początek obietnice producenta:


Oczyszczająco-matująca maska Czysta Glinka to sposób na dokładne oczyszczenie twarzy, a także zniwelowanie powstawania sebum. Twoja skóra będzie odświeżona i pozbawiona zanieczyszczeń, a z dnia na dzień stanie się widocznie piękniejsza.


W CZYM TKWI MOC MASEK CZYSTA GLINKA?
W ciągu tygodnia brud, tłuszcz i resztki makijażu gromadzą się na skórze Twojej twarzy. Ponadto, zanieczyszczenia, dym, ogrzewanie, brak snu oraz niedokładne usuwanie makijażu przyczyniają się do pogorszenia stanu Twojej skóry. Po raz pierwszy laboratoria LOréal Paris wyselekcjonowały 3 mineralne glinki, tworząc wyjątkową, kremową formułę produktu.

KAOLIN

Glinka o wysokiej zawartości krzemianów, która doskonale absorbuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum.

MONTMORYLONIT
Glinka niezwykle bogata w minerały pomaga zredukować niedoskonałości.

GHASSOUL
Glinka o wysokiej zawartości oligoelementów rozjaśniających skórę.


SKŁAD:

Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Silica, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Glycerin, Moroccan Lava Clay, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, Methylparaben, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, CI 61570 / Green 5, CI 77492 / Iron Oxides, Linalool, Geraniol, Coumarin, Citronellol, Parfum / Fragrance (F.I.L. B190738/1)



SPOSÓB UŻYCIA:

Na oczyszczoną skórę twarzy nałóż cienką warstwę, omijając okolice oczu i ust. Pozostaw do wyschnięcia na 5-10 minut. Następnie spłucz ciepłą wodą lub usuń wilgotną chusteczką. Stosuj 2-3 razy w tygodniu.


OPAKOWANIE/WYDAJNOŚĆ/KONSYSTENCJA/

ZAPACH/CENA/DOSTĘPNOŚĆ:


Maskę do twarzy znajdziemy w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Wystarczy na ok 10 aplikacji. Konsystencja maski jest lekka i kremowa. Bardzo łatwo się rozprowadza na skórze. Przyjemny mentolowy zapach. (Nie każdemu może przypaść do gustu! :). Cena: około 30 zł/Dostępność: drogeria Rossmann i inne :)
P.S. Obecnie na promocji za 24,99 zł w Rossmannie.



MOJA OPINIA:


+doskonale oczyszcza i matuje skórę;
+wydajna;
+eleganckie opakowanie;
+/-zapach; (ale nie każdemu może przypaść do gustu)
+konsystencja;
-przez ok 1 minutę od aplikacji szczypie! ale na całe szczęście to mija :);
+/- lekko wysusza skórę jak to glinka!;
+miękka i gładka skóra;
+/- ciężko się zmywa;
+nie uczula;
+dostępność;
+/- cena;
+pory są delikatnie zwężone;
+pomaga redukować niedoskonałości;


MOJA OCENA:


9/10

Oczyszcza i matuje. Przy okazji jest wydajna i łatwo dostępna. Zapach i aplikacja również na plus. Minusikiem jest, że 1 minutę po aplikacji szczypie delikatnie ale na szczęście szybko to mija! I niestety jak to glinka wysusza i ściąga skórę...


Czy kupię ponownie?

Z pewnością TAK! Kusi mnie maska detoks (czarna) wersja :) 
Może się skuszę niebawem! :)


Jestem ciekawa czy miałyście już do czynienia z nowością marki L'oreal?
 Jak sprawdziła się u Was? 
Czekam na Wasze opinie! :)




BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D


Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,









Komentarze

  1. Gatuluję zdania prawka :D O maseczce słyszałam ale jeszcze nie miałam okazji testować. Jednak zaciekawila mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie że napisałaś o tej masce,bo myślałam o niej! teraz mnie utwierdzasz w tym że trzeba ją kupić :D Na razie mam sporo maseczek,ale nie szkodzi,szybko zużywam bo też lubię :D a te glinkowe,węglowe działają u mnie najlepiej :)

    Pani kierowco,gratuluję :D
    Boże,zazdroszczę bo ja się boję samochodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam Ci w myślach :D Ja też tak mam zapasy a zapasy :) Również się bałam, ale narzeczony mnie przekonał i zdałam i będę jeździć :)

      Usuń
  3. W takim razie: szerokiej drogi! Jako kierowca! :) Gratuluję :)
    A glinki lubię, ale zawsze dodaję do nich olejek, aby mnie nie przesuszały.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spróbuję z olejkiem :)Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  4. Miałam wszystkie trzy i najbardziej do gustu przypadła mi wersja z różowymi algami. Ale wszystkie sa bardzo fajne ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące mają te glinki, jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tej recenzji z pewnością zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że kusi mnie ta maska ;) I pewnie prędzej czy później ją wypróbuję ;) Póki co muszę zmarnować zapasy którę nagromadziłam ;D Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Barzo lubię wszelkie maseczki i tę na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki tej firmy i na pewno przy okazji dodam ją do swojego koszyka w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poszukam w sklepie.
    http://myrosepearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że ciężko sie zmywa, a w składzie poco te barwniki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Po złych przygodach z tą marką jakoś nie ciągnie mnie do kolejnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię maseczkę z glinką z Ziaji :)
    Gratuluję napisania magisterki, to wyczyn, bo sama to przerabiam i jako jedyna z mojej grupy bronię się w poniedziałek :)
    Z chęcią będę zaglądać częściej do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam maseczek z Ziaji... Oj tak to wyczyn bo moja ma 190 stron :/ Powodzenia i zapraszam częściej :)

      Usuń
  15. Miałam ją, ale nie pamiętam czy byłam zadowolona z działania... :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Witam w gronie kierowców! : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo polubiłam tą czarną maskę z Loreal. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tych maskach dużo dobrego, nie miałam okazji ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję prawka :) Witaj w klubie kierowców :)
    Maseczki mam tylko w saszetkach i ok, użyłam tylko raz, nie wiem czy sie kusić czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję napisania magisterki i zdania prawka :)
    tej maseczki nie używałam, ale wydaje się być godna uwagi :) oczyszczanie na pewno przyda się skórze ;) może przejdę się jutro do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jeszcze nie otworzyłam ;D Cieszę się, że taka dobra i gratuluję ci sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie dobra i u Ciebie :) Dziękuję!

      Usuń
  22. Bardzo lubię glinki a te z loreal'a mnie zainteresowały, jednak znam tak samo dobre w lepszej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ją uwielbiam, miałam i jestem mega zadowolona ;)
    Fajnie oczyszczała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.