Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

16/09
2017

Q & A- odpowiedzi na Wasze pytania :)

HEJ ŁOBUZY :)


             Dzisiaj mam dla Was (nareszcie) odpowiedzi na pytania zadawane przez Was :). Wiem, że dawno mnie tutaj nie było! (ale to nie dlatego, że nie chciałam bo bardzo bardzo chciałam!ale dlatego, że rzeczywistość i nowe obowiązki trochę mnie przerosły, ale już powoli wracam do żywych i do blogowania!bo się za Wami stęskniłam! :). 


Dlatego nie przedłużając zaczynajmy! :)







1) Co jest Twoją inspiracją do postów? Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?

Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się ponad dwa lata temu :) O blogu myślałam już od jakiegoś czasu i na początku miałam go prowadzić ze współlokatorką, ale jakoś nam to nie wyszło :) i zostałam sama na "polu bitwy" i stwierdziłam, że skoro powstał już ten mały internetowy kącik to dlaczego by nie spróbować pisać dalej i dzielić się z Wami moimi recenzjami kosmetycznymi, filmowymi, książkowymi itp....

Na początku była to po prostu czysta ciekawości jak to jest być po drugiej stronie "tego medalu" czyli blogerem a nie tylko czytelnikiem i powiem Wam jedno, że to była jedna z lepszych decyzji w moim życiu i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie nie pisać! 

Przez te lata zmieniło się dużo! Odważyłam się i wybrałam się na kilka konferencji Meet Beauty a w tym roku See Bloggers i powiem Wam jedno takie konferencje to milion inspiracji, wiedzy, nowych doświadczeń, emocji! no i najważniejsze można poznać niesamowite osoby, z którymi do tej pory utrzymywaliśmy tylko internetowe relacje i już nie mogę się doczekać kolejnej edycji Meet Beauty (a to już niedługo bo w kwietniu)! 
Przy okazji zmieniłam nazwę bloga z Ósmy kolor tęczy czyli o kosmetykach i nie tylko na Okiem Marzycielki tak samo z adresem bloga, który teraz bardziej kojarzy się ze mną :) Oczywiście wszystko w nowej odsłonie :). Myślę, że ta zmiana wyszła mojemu blogowi jak najbardziej na plus!
Dla mnie blog to taki drugi dom! taka odskocznia od życia codziennego! 

A inspiracji do pisania postów szukam wszędzie od codzienności przez internet, książki, media! nie zapominając o ludziach i magazynach :).
A poza tym najlepiej zapisywać pomysły na bloga bo nigdy nie wiadomo kiedy coś "fajnego i ciekawego" wpadnie nam do głowy :) 


2)Twoje ulubione perfumy? :)

Bez zastanowienia  I love love Moschino :)


3)Miewałaś myśli, aby zrezygnować z bloga? Taki "pisarski" kryzys?

Hm czasami brakuje mi czasu na regularne pisanie postów, ale nigdy nie zrezygnuje z blogowania bo sprawia mi to dużo przyjemności i satysfakcji :). Jeśli "pisarski" kryzys obejmuje chroniczny brak czasu to tak czasami go miewam :) Ale uważam także, że każdy z nas miewa gorsze dni kiedy brakuje mu wiary w siebie i w swoje możliwości... nie ma weny...motywacji czy nawet brakuje mu czasu i uważam, że to jest normalne! Nie wiem jak Wy! Bo Ja czasami też mam takie dni i się tego nie wstydzę! Jednak cały czas walczę, żeby pisać systematycznie!!!

4) Co zrobić, by blog czytało więcej osób? Twój patent na ciekawą stronę bloga :)

Hmm pisać pisać i jeszcze raz pisać! :) Szczere i rzetelne wpisy to podstawa! Do tego ciekawe zdjęcia i można ruszać dalej czyli odwiedzanie innych blogów, czytanie postów i komentowanie na temat danego posta! nie tylko Fajnie! Super blog! I zapraszam do mnie bo droga na skróty i większość osób wie (bądź) podejrzewa, że taka osóbka nawet nie przeczytała jej posta! Później oczywiście blogowe social media żeby mieć stały kontakt z czytelnikami :) A później jakoś samo pójdzie swoją drogą :) Takie jest moje zdanie.

5) Gdybyś miała wcielić się w jedną postać z książki/bajki, którą by to była i dlaczego? :)

Wiecie lub nie uwielbiam czytać książki od dziecka :) I to chyba to najtrudniejsze pytanie dla mnie bo ciężko mi wybrać tylko jedną osobę bo np. jak byłam mała to chciałam być Hermiona czyli być taka mądra i żyć w Hogwarcie razem z Harrym i Ronem, później przyszedł czas na Zmierzch i Bellę, no bo która z nas nie chciałaby żyć wiecznie z osobą, którą kocha się nad życie... :) A obecnie czytając książki utożsamiam się z każdą bohaterką i zastanawiam się co Ja bym zrobiła na jej miejscu, więc nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie za co przepraszam :) 

6) Jak na mnie będę mało oryginalna - ulubione filmy i aktorzy? :D

Ostatnio to tylko i wyłącznie Confess (WIEM WIEM,że to serial ale zaledwie ma 7 odcinków, które można obejrzeć w dwie godziny) i główny bohater czyli Ryan Cooper <3 I polecam Wam zainteresować się tym serialem :). A inne ulubione filmy to między innymi Zwierzogród (wiem, że to bajka), Szkoła uczuć <3 (romans), Millerowie (na poprawę humoru) no i klasyk "Titanic". A tak to chyba nie mam ulubionych aktorów...Kiedyś bardzo lubiłam Maćka Zakościelnego a teraz to nie wiem :) 

7) Lubisz spędzać czas w kuchni? Ulubione potrawy? :D

Lubię jeśli tylko mam czas i wenę :) Hm na pewno schabowe/rolada, rosół, kluski śląskie i czerwona kapusta <3 Typowy niedzielny "śląski" obiad :) a tak na szybko to kurczak w sosie chińskim z warzywami na patelni  i spaghetti carbonara <3 

8) Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia? :)

Chyba bez pomadki do ust bo wiecznie są suche :)

9) O jakiej porze dnia pisujesz posty? Rano, wieczorem, w przerwie od pracy? Od czego to zależy?

Różnie zależy kiedy mam czas i wolną chwilę :) Raz rano raz wieczorem a raz tylko w wolny dzień :) Posty zależą tylko i wyłącznie od mojego wolnego czasu (którego ostatnio było bardzo niewiele :)).

10) W co prędzej zainwestujesz: kosmetyki do pielęgnacji, czy te kolorowe do makijażu?
 I dlaczego akurat taki wybór?:)

W kosmetyki do pięlegnacji bo nawet najdroższy podkład czy szminka nie ukryje naszych niedoskonałości na długo :) więc najpierw świadoma pielęgnacja twarzy a dopiero później make up:) Przynajmniej takie jest moje zdanie. 

11) Jakbyś musiała wyjechać na bezludną wyspę i musiała spakować się w małą walizkę by zabrać najpotrzebniejsze rzeczy to co byś zabrała z rzeczy pielęgnacyjnych/kosmetycznych?

Hm na pewno szampon, pastę do zębów, szczoteczkę, pomadkę do ust, krem do twarzy i rąk no może jeszcze w ostateczności tusz do rzęs i to wszystko :)
 Jakoś przeżyłabym bez makijażu :p

12) Ulubione seriale:)?

O serialach pisałam już tutaj :) Seriale warte uwagi  :) Teraz dodałabym do tej listy jeszcze Confess <3

13) Na co dzień czym się zajmujesz? Studiujesz? Pracujesz? :)

W lipcu skończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika a od września pracuję jako nauczyciel :) Planuję od października pójść na studia podyplomowe czyli dalej się kształcić w zakresie Pedagogiki :) 

14) Jak spędzasz wolny czas :) Czym interesujesz się jeszcze oprócz blogowania?

W wolnym czasie czytam książki, oglądam seriale i filmy, spędzam czas  z najbliższymi oraz realizuję swoje marzenia :) a także sprzątam, gotuję itp :D a no i zmywam naczynia bo to mnie relaksuje :D P.S. Dla mnie jesień to idealna pora roku na dobrą książkę/film ciepły koc i gorącą czekoladę <3 

15) Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?

Golden Rose, Bielenda, Nivea itp. większości marki dostępne stacjonarnie w drogeriach :)

16) Twój ulubiony podkład?;)

Wycofany już z drogerii podkład Lasting Finish z Rimmela :(

17) Gdybyś do końca życia mogła jeść tylko jedną potrawę, to co to by było? :D

Kebab <3

18) Ile masz wzrostu? :)

około 166 cm :)

19) Kiedy znajdujesz czas na blogowanie ;)

Kiedy tylko mam wolną chwilę (taką dłuższą) wtedy siadam i piszę posty :)

20) Co motywuję Cię do działania ?  
Ludzie :) P.S. Sama też potrafię zmotywować się do działania jeśli tylko widzę po jakimś czasie efekty :) 

21) Jaki kosmetyk (jakie kosmetyki) poznałaś dzięki blogom?

O tym planuję napisać post, więc narazie nie zdradzę nic na ten temat :) Ale na pewno są to kosmetyki marki Golden Rose, Bielenda, Lirene, Evree itp. a jeszcze wiele wiele innych kosmetyków mnie kusi!

22) Czy zamierzasz kiedys nagrywac na YT ?

Może kiedyś :) W obecnej chwili blog mi wystarcza w zupełności :)



I to by było na tyle :) Mam nadzieję, że moje odpowiedzi przypadną Wam do gustu :)


BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D





Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Super się czytało, bardzo lubię takie posty :) Nawet sama w ankiecie prosiłam o zadawanie pytań przy okazji 5 urodzin bloga, ale słabo to wyszło :/

    Co do filmów niczym mnie nie zaskoczyłaś :D Chociaż titanica nigdy nie oglądałam (o zgrozo! teraz wyszła jaka za mnie filmomaniaczka :D), aczkolwiek może za dzieciaka.. Podkład z Rimmela także był moim ulubieńcem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja odpowiedź na temat pielęgnacji - chyba lepiej jest nie musieć używać korektora, a wydać na odpowiednie kremy, a nie na odwrót :D. Mam takie samo zdanie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, moje pytanie okazało się najtrudniejsze :D Kiedyś uwielbiałam typowy śląski obiad, ale obecnie z tej kuchni mogłabym jeść jedynie kołacz z makiem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :* Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi. Też nie mogę żyć bez pomadki nawilżającej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie poznać Cię bliżej :) Ja ostatnio miałam mały kryzys blogowy, troche też spowodowany brakiem czasu, ale powoli wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah faktycznie z tym byciem systematycznym bywa różnie, ale jeśli się lubi prowadzić bloga, to prędzej czy później nas przywiewa do napisaniu kolejnego posta :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie czytało się ten post:) Tez lubilam kiedyś ten podkład z Rimmela, nie wiedziałam ze go wycofali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło było poznać Cię lepiej :) Ja zmywania nienawidzę, najlepszym zakupem ever była dla mnie zmywarka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie poznać cię bliżej. Mam nadzieję, że również niedługo wybiorę się na jakąś konferencję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.