Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

9/12
2017

Lakier i pianka regenerująca Care & Hold, Nivea-recenzja #57

HEJ ŁOBUZY!


        Wiecie lub nie już od kilku miesięcy należę do Przyjaciółek Nivea dlatego od czasu do czasu mogę testować nowości tej marki. Dlatego dziś chciałabym Wam powiedzieć co nieco o piance i lakierze do włosów. Od razu Was uprzedzę Ja nie przepadam za kosmetykami do stylizacji włosów, więc o opinię na temat tych kosmetyków poprosiłam swoją przyszłą teściową! Jesteście ciekawi jak ten duet sprawdził się u niej? Tak? To zapraszam Was serdecznie dalej!

Dzisiejsi "bohaterzy" recenzji:




Na początek obietnice producenta:



Lakier:
NIVEA® Care & Hold Lakier regenerujący posiada innowacyjną formułę, która łączy regenerację i jednocześnie zapewnia długotrwałe utrwalenie, bez sklejania fryzury. Lakier wzmacnia strukturę włosów i je regeneruje, nie obciąża ani nie wysusza włosów, dodatkowo chroniąc je przed promieniowaniem UV. Formuła lakieru zawiera również Eucerit®, dzięki czemu włosy są elastyczne i piękne. Fryzura trzyma się przez wiele godzin, a włosy wyglądają naturalnie i zdrowo.
  • Regeneruje włosy i zapewnia im naturalny wygląd
  • Nie skleja włosów
  • Zapewnia długotrwałe utrwalenie
  • Chroni przed promieniowaniem UV
  • Zawiera Eucerit®

Pianka:

NIVEA® Care & Hold Pianka regenerująca posiada innowacyjną formułę, która łączy regenerację i jednocześnie zapewnia długotrwałe utrwalenie, bez sklejania fryzury. Pianka wzmacnia strukturę włosów i je regeneruje, nie obciąża ani nie wysusza włosów, dodatkowo chroniąc je przed uszkodzeniami termicznymi. Formuła pianki zawiera również Eucerit®, dzięki czemu włosy są elastyczne i piękne. Fryzura trzyma się przez wiele godzin, a włosy wyglądają naturalnie i zdrowo.
  • Regeneruje włosy i zapewnia im naturalny wygląd
  • Nie skleja włosów
  • Zapewnia długotrwałe utrwalenie
  • Chroni przed uszkodzeniami termicznymi
  • Zawiera Eucerit®

SKŁAD:




OPINIA:



Oba kosmetyki zamknięte są w smukłych granatowych buteleczkach. Zapach typowy dla kosmetyków marki NIVEA (bez problemu da się wyczuć zapach granatowego kremu, który towarzyszy mi do dzisiaj!). Pianka ma genialną konsystencję lekkiego musu a lakier bez problemu się rozpyla bez zacinania!. Nie mam pojęcia czy regenerują bo moja przyszła teściowa nie używa ich codziennie, więc na ten temat się nie wypowiem! Z natury ma krótkie  normalne włosy, które od czasu do czasu wymagają modelowania. Pianka nie skleja włosów ani ich nie obciąża. Optycznie nadaje objętość włosom. Włosy są utrwalone, ale wyglądają bardzo naturalnie! Po użyciu lakieru włosy delikatnie się błyszczą, ale na włosach nie ma efektu "hełmu" jak to się czasami zdarza w przypadku kosmetyków do stylizacji włosów.  Nie podrażniają ani nie wysuszają włosów. Nie powodują łupieżu.  Fryzura po stylizacji wytrzymuje cały dzień! 


Podsumowując moja przyszła teściowa jest bardzo zadowolona z tych produktów, Są delikatne dla włosów, ale przy okazji bardzo skuteczne i efekt jest zauważalny! Jest pozytywnie zadowolona i poleca! Na sylwestrowe szaleństwa ten duet będzie jak znalazł.Przy okazji produkty są ogólne dostępne, w przystępnej cenie, wydajne no i przyjemnie pachną a no i działają tak jak należy, więc czego chcieć więcej?:) 

Inne recenzje kosmetyczne marki Nivea na moim blogu:





Znacie ten duet? Lubicie produkty do stylizacji włosów??Chętnie się dowiem :)






Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Nie używam tego typu produktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie dlatego o opinię poprosiłam przyszłą teściową :)

      Usuń
  2. Kupię tą piankę do moich na wpół kręconych włosów :) na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam kiedy miałam jakiś kosmetyk od Nivea ;) Jakoś zawsze mi nie po drodze z nimi ! ;) Stawiam na lakiery jak już muszę wybierać ;) Pianki są nie dla mnie ;) Ale ostatnio to i tak wybieram sól albo proszki do układania włosów ;)
    Buźka na cudowny weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! A Ja nigdy nie miałam soli ani proszków do układania włosów :D I wzajemnie! Udanego weekendu :0

      Usuń
  4. U mnie włosy polubiły ten duet, zwłaszcza lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam raczej takich produktów, jedynie na wielkie wyjścia jakiś lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Opisywałam ten zestaw, ale powędrował już dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja słyszałem wiele pochlebnych opinii na temat tego lakieru i chyba zamienię swój na ten. Mój obecny czasem lekko przesadza z lepkością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Nivea mam jeden najukochańszy hit do włosów-odżywkę Diamond Gloss Care,mój the beściak <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno nie używałam pianki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno mie miałam nic z Nivea. Może skuszę się na nie kiedyś, zwłaszcza, że wiele osób je zachwala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że dużo osób zachwala ten duet! :)

      Usuń
  11. Miałam okazję używać pianki i lakieru marki Nivea, ale to były zupełnie inne serie, nie mniej jednak lakier do włosów mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pielęgnacja i stylizacja w jednym - super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pianki w ogóle nie używam a lakier tylko przy większych wyjściach, np jak mam wesele i chcę utrwalić loki. Dlatego 1 lakier mam ok roku :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.