Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

17/01
2018

Zaful Valentines Day 2018 Special Promotion

HEJ SŁONECZKA! 



Jakiś czas temu napisała do mnie firma Zaful z propozycją współpracy. Z miłą chęcią się zgodziłam, ponieważ marka Zaful ma bardzo ciekawy asortyment. 

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Dlatego postawiłam na ubrania, które świetnie nadadzą się na randkę. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu. 

(VALENTINES DAY SALE oraz 





Zniżka: LOVE18 

Romantyczna koronkowa sukienka!

 


SUKIENKA KORONKA/ HERE




Bordowa sukienka


 BORDOWA SUKIENKA/ HERE



Kolczyki idealne na każdą okazję

 

 KOLCZYKI/ HERE 



Długie kozaki 

 

 KOZAKI/ HERE


 Biały sweterek

 BIAŁY SWETEREK/ HERE 




Spodnie z motywem kwiatowym

  SPODNIE KWIATY/ HERE



 A teraz rzeczy, które zamówiłam (chyba bo robiłam to po raz pierwszy)

 


Pędzle do makijażu (ombre) <3

 PĘDZLE/ HERE


Pędzel syrenka <3 

 PĘDZEL SYRENKA/ HERE



oraz bordowy sweterek :)

 BORDOWY SWETER/ HERE



 Dziękuję z góry za kliknięcie w linki :*


Obchodzicie Walentynki?Czy jednak nie? 

 Chętnie się dowiem. 




BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D






Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,



 





Komentarze

  1. Poklikane kochana! Świetne rzeczy wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Te sukienki są obłędne! I " rybka " i sweter bordowy też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy, fakt mają świetne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pędzle chyba sama zamówie :D Świetne sa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterki i czerwona sukienka bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bordowa sukienka - mega! Sweterki też przecudne, zwłaszcza ten zamówiony przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne rzeczy :) Ostatnio choruję na taki krótki sweterek więc ten biały naprawdę mi się spodobał :) klikam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo fajny jest ten biały sweterek :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. pedzle coraz bardziej popularne wszedzie je widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta różowa sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty bardzo mi się podobają. Ciekawa jestem tylko jednego - czy orientujesz się czy przypadkiem nie pachną taką chińszczyzną po kontakcie ze skórą?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.