Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

15/05
2018

BITWA: Wzmacniający vs Głęboko oczyszczający micelarny szampon, Nivea- recenzje #65

HEJ ŁOBUZY!



     Dzisiaj zapraszam Was na "bitwę" dwóch szamponów micelarnych. Jeden z nich otrzymałam w paczce jako Przyjaciółka Nivea, drugi z kolei dostałam od narzeczonego. Dlatego stwierdziłam, że opiszę je razem w jednym poście. Przy okazji dowiecie się, który przypadł mi do gustu a który niestety nie  :) Nie przedłużając zapraszam Was dalej.


Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziły te dwa "gagatki" u mnie to zapraszam Was dalej :) 

Miłego czytania :)


DZISIEJSi "BOHATERowie" RECENZJI: 






Na początek obietnice producenta:



Wzmacniający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o lilię wodną: - bardzo łagodnie oczyszcza nie podrażniając skóry głowy - wzmacnia włosy by były bardziej elastyczne - chroni naturalne pH skóry głowy - zauważalnie gładkie i mocne włosy - ochrona naturalnego pH skóry głowy.
  • Formuła micelarna łagodnie i głęboko oczyszcza włosy oraz skórę głowy
  • Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników
  • Bardzo łagodnie oczyszcza i wzmacnia włosy
  • Wzbogacony o lilię wodną
  • Chroni naturalne pH skóry głowy



Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej: - skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom - odświeża włosy i skórę głowy na długo - chroni naturalne pH skóry głowy - nie przetłuszczające się, - zauważalnie odświeżone i lekkie włosy - ochrona naturalnego pH skóry głowy.
  • Formuła micelarna łagodnie i głęboko oczyszcza włosy oraz skórę głowy
  • Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników
  • Skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom
  • Wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej
  • Chroni naturalne pH skóry głowy


JAK STOSOWAĆ?


Wmasuj w mokre włosy i skórę głowy, tworząc pianę, następnie dokładnie spłucz. 



SKŁAD:


MOJA OPINIA:

Oba szampony zamknięte są w plastikowe buteleczki o pojemności 400 ml. Opakowanie jest bardzo wygodne na zamykanie typu klik. Ma żelową bezbarwną konsystencję (ciężką ją uchwycić na zdjęciu). Oba świetnie się pienią. Moja skóra głowy polubiła się szczególnie z wersją głęboko oczyszczającą, ponieważ nie powoduje łupieżu, świetnie oczyszcza, nie wysusza skóry głowy!, pięknie pachnie, nie obciąża, przedłuża świeżość włosów.
Niestety z drugą wersją szamponu moje włosy się nie polubiły (włosy szybko się przetłuszczały, były oklapnięte, niedomyte a czasami myłam je dwa razy! i niestety spowodował u mnie łupież :(). Tak, więc z pewnością wrócę do wersji głęboko oczyszczającej a wersję wzmacniającą będę omijać łukiem :). Oba są bardzo wydajne! Zapach na włosach utrzymuje się przez kilka godzin. 
Cena: około 17 zł/Dostępność: np. Rossmann







Podsumowując polecam Wam obie wersję, ponieważ każdy z nas ma inne włosy.
Moje polubiły wersję zieloną ale Wasze mogą polubić się z wersją różową :)



Znacie szampony micelarne Nivea? Chętnie się dowiem :). 



Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,





Komentarze

  1. Jeszcze z miesiąc temu nieźle napaliłam się na te szampony, ale jakoś z czasem zapominałam kupić i testowałam szampony loreala, bo większość mi się sprawdza. Muszę wrócić do pomysłu jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora wrócić do zaległych planów zakupowych :D

      Usuń
  2. Miałam ten szampon oczyszczający i niestety nie polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie moje włosy nie polubiły się z wersją wzmacniającą :(

      Usuń
  3. Miałam zielony i lubiłam. Szkoda, że różowy tak zaszkodził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam się z zielonym! No wielka szkoda :(

      Usuń
  4. Kupiłam jakiś czas temu zielony, ze względu na oczyszczanie i brak parabenow itd. Stosowalam kilka razy i bardzo fajny jak dla mnie (mam gęste, kręcone włosy) , nie obciąża, nie wiem jak przy dłuższym stosowaniu co z lupiezem by było , no ale narazie miałam wrażenie, że super oczyszcza a do łupieżu daleko ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z zielonym bardzo się polubiłam :) Do różowego więcej nie wrócę :(

      Usuń
  5. Ogólnie lubię kosmetyki z tej firmy, także myślę, że skorzystałabym i przetestowała je :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/matylda-karolina-wojciak.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kosmetykami marki Nivea niestety nie mam dobrych doświadczeń, więc jakoś omijam te szampony szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :( Jak w każdej marce zdarzają się i hity i kity :(

      Usuń
  7. Nawet o nich nie słyszałam ! Muszę się im przyjrzeć 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten oczyszczający byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O,oczyszczający dzięki Twojej rekomendacji kupię!

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten oczyszczający i byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mogę ich używać ze względu na skład :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to ostatnio omijam szerokim łukiem szampony z SLS gdyż zaczeły mnie podrażniac i powodować łupież. Myję nimi włosy tylko raz na tydzień/dwa w celu mocniejszego oczyszczenia skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy micelarnego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót różowy koszmarek, zielony całkiem spoko :)

      Usuń
  15. Mnie jakoś Nivea nie przekonuje, niewiele ich produktów lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę namawiać bo każdy ma inne preferencje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.