Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

23/05
2018

#OCH-OPOWIEM CI HISTORIĘ MAZGOO :)

HEJ ŁOBUZY!


            Dzisiaj mam dla Was nietypowy post bo wywiad z jedną znaną pewnie wszystkich blogerką Mazgoo :). Madzia to zwariowana kobieta, która nałogowo pije herbatę, od kilkunastu lat jest wegetarianką (podziwiam bo Ja bez kebsa bym nie przeżyła :D), panicznie boi się żab a na jej blogu znajdziecie mnóstwo inspiracji począwszy od naturalnej pięlegnacji skończywszy na kolorówce :). Niestety nie znam Magdy osobiście, chociaż nie raz widziałam ją na żywo :) ale zawsze jakoś nie mogłam się przełamać, żeby poznać ją osobiście a szkoda! Bo podobnie jak Ja lubi książki, granie na PS4 oraz seriale a no i nosi okulary :).Może kiedyś to nadrobimy :). Będzie trochę prywaty i dużo o blogowaniu :). Magda między innymi  uchyli nam rąbka historii powstania swojego bloga a także bez jakiego kosmetyku nie wyobraża sobie życia. Nie przedłużając zapraszam Was serdecznie na wywiad z Madzią. 
P.S. Wywiad powstał w ramach inicjatywy blogerek a szczególnie kochanej  Ingi, którą znam i cenię osobiście!. 








1. Gdybyś miała jednym słowem opisać swoje blogowanie, to….?


Jednym słowem mogłoby być naprawdę ciężko ale skłaniałabym się do WYCZERPUJĄCEGO SPONTANU. Pomysły na wpisy dopadają mnie nie w rożnych miejscach podczas spaceru, podczas słuchania muzyki a nawet podczas podróży, oj tak! podróżnicy to kopalnia inspiracji:) W takich chwilach wyciągam telefon lub planner (nic nie poradzę – lubię wersję papierową) i piszę w czasie przypływu weny. Zupełnie inaczej jest z recenzjami produktów. Mam swój magiczny notes w którym sumiennie notuje każde użycie produktu, opisuje sumiennie składy, skupiam się na tym jak kosmetyk wypada solo ale również czy współpracuje z innymi kosmetykami. Wierzcie mi, że te posty nie powstają szybko, wolę przygotować mniej wpisów w miesiącu ale stworzyć je tak aby każdy kto potrzebuje konkretnych informacji mógł je znaleźć na moim blogu. Posty staram się pisać w taki sposób w jaki sama chciałabym je czytać. Konkretna dawka informacji bez zbędnego lania wody, nie lukruję – jeśli coś nie pasuję napiszę o tym śmiało. Od małego stawiam na jakość nie na ilość. 


2. Co uważasz za swój największy atut?

I znowu pytanie z gatunku tych ciężkich - bo jak tu pisać o sobie. Chyba lepiej byłoby gdyby to inni dodali o mnie parę słów. Moim atutem jest zdecydowanie optymizm i wytrwałość. Nie należę do osób które załamują się pierdołami. Zawsze widzę wyjście z sytuacji a w chwili kiedy doświadczam stanu beznadziejnego, staram się wyciągnąć z tego wnioski -bo jak mawiał klasyk nic nie dzieje się bez przyczyny. Co do wytrwałości - nie pamiętam kiedy coś odpuściłam tzn nie zrozumcie mnie źle nie chodzi o zawistność a o konsekwencję, nigdy nie odpuszczam i jeśli w coś się angażuję to zawsze na 200%.


3. Kto lub co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?


Zanim powstała MAZGOO pisałam przez kilka lat bloga na Onecie i dosyć mocno byłam zaangażowana w działalność w sieci jako grafik. Ogólnie do powstania aktualnego bloga namówił mnie mój Maciek który z całych sił zachęcał abym przekazywała swoją wiedzę dalej. Blog a właściwie nazwa została zaklepana w marcu 2013r. ale dopiero w grudniu tego samego roku pojawił się pierwszy wpis.Do pierwszego postu przyczyniła się moja choroba 
a mianowicie zwolnienie lekarskie oraz współistniejąca wtedy choroba porażenie Bella - kolokwialnie pisząc paraliż połowy twarzy. Ogromna ilość wolnego czasu i brak nowych wrażeń sprawiły, że opublikowałam swój pierwszy wpis.


4. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?

Zabrzmi banalnie a przecież nie powinno, bo piszę o własnym życiu ale postawiłabym zawsze na pastę do zębów Clinomyn, tonik kofeinowy do twarzy ECOLAB oraz żel- pianka do mycia twarzy - bardzo chętnie z tej samej serii.

5. Kim chcesz być lub jesteś z zawodu?


Z zawodu jestem mgr Pielęgniarstwa oraz Architektem Krajobrazu, miałam też epizod 
z grafiką ale zrezygnowałam ze studiów i nie mam na to papierka.Od dziecka natomiast chciałam być "chmurologiem" (obserwować i badać chmury) , być zębową wróżką (protetykiem) i robić zęby tym którzy przez braki w uzębieniu przestali się uśmiechać. Najbardziej marzyłam o projektowaniu ubrań, więc mam cichą nadzieję, że wreszcie ogarnę w domu maszynę do szycia i spełnię swoje plany z dzieciństwa.




6. Czego nie lubisz w ludziach?

O i tutaj podpadnę większości, ale nie lubię chamstwa i cwaniactwa, wkurza mnie też fakt gdy ktoś powiela moje słowa i traktuje moje przygody i powiedzenia jak swoje, arrrr!


7. Skąd czerpiesz inspiracje na pisanie postów?

Na to pytanie odpowiedziałam już trochę w punkcie pierwszym. Ludzie są inspiracją a 
w ogromnym % moi czytelnicy.Dostaję mnóstwo pytań dotyczących pielęgnacji, problemów skórnych, problemów medycznych. Ludzie nie pytają o to w komentarzach na blogu czy Ig, nie chcą chwalić się swoją bolączką publicznie i to akurat znam bardzo dobrze bo sama latami ukrywałam swoje uczulenie na słońce. Czasami śmieje się, że prowadzę też skrzynkę @, bo działam jak odpowiedz na gazetowe "listy do redakcji" :)) Ale tak poważnie, dostaję mnóstwo prywatnych tekstów w których jest wiele różnych problemów na które staram się odpowiadać recenzją sprawdzonego produktu, albo wpisem związanym bardziej ze wsparciem emocjonalnym albo wręcz przeciwnie totalnym chillem. 

8. Codzienny rytuał, coś co być musi np. poranna kawa?

Jedyny poranny rytuał na jaki mam czas to założenie okularów (bo jestem krótkowidzem) 
i pęd do łazienki pod prysznic. No chyba, że mam dzień wolnego wtedy kąpiel i z rozkoszą uruchamiam Netflixa, oglądam filmy z łóżka albo gram na ps4:)

9. Miewałaś myśli, aby zrezygnować z bloga?

Wiem, że często ludzi napadają takie myśli, ale dla mnie blogowanie to chwila odprężenia, taka zajawka którą lubi się robić a nie przykry obowiązek, więc nigdy nie sądziłam, aby zamknąć bloga. MAZGOO.PL to mój wirtualny notatnik, oprócz porad, recenzji, wpisów strickte dla influancerów są tam wpisy również bardziej osobiste - takie dla mnie. Mój dziennik internetowym w którym zaznaczam co lubię, a czego unikać jak ognia. Skarbnica która kompletuje wszystkie składy im mówi jak robić dobre zakupy. Co do wpisów bardziej emocjonalnych traktuje je jak pewnego rodzaju terapię, wygadania się z tego co mnie boli, co przeszkadza mi w tym świecie, a że mówię dużo to lubię też głośno ale tylko w momentach niezadowolenia.

10. W co prędzej zainwestujesz: kosmetyki do pielęgnacji, czy te kolorowe do 
makijażu? I dlaczego akurat taki wybór?

W pierwszej kolejności zawsze pielęgnacja - bez makijażu można się obejść ale przy mojej wymagającej i delikatnej skórze bez dobrego kremu czy toniku jest kiesko. Co nie zmienia faktu, że od dobrej kolorówki też nie uciekam.Zaznaczę tylko na koniec dla mnie inwestycja to nie zakup najdroższych produktów a te które błyszczą swym dobrym składem :).

I to by było na tyle :) 



Kochana Madziu dziękuję Ci za odpowiedzi :* Pozdrawiam :P
Mam cichą nadzieję, że wywiad Wam się spodobał i z przyjemnością przeczytacie pozostałe.


Wywiad powstał w ramach akcji MAJOWE BLOGOWANIE. 
Zapraszam Was na blogi kochanych dziewczyn, które również brały udział w akcji:
Natalkiwww.enestelia.pl (jeśli chcecie przeczytać "wywiad" ze mną to znajdziecie go właśnie u Natalki :))
Madziwww.mazgoo.pl


P.S. Dajcie znać czy Majowa Akcja Blogerek przypadła Wam do gustu :)



Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,


Komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że udało nam się zorganizować tą akcję i że pojawiły się tak kreatywne pytania i odpowiedzi jak u Ciebie! Fajnie jest się dowiedzieć czegoś nowego o drugiej koleżance po fachu - w życiu nie przyszłoby mi do głowy co może skłonić czlowieka do założenia bloga czy też że zakładanie okularów o też w sumie jakaś forma rytuału. O tym że Madzia jest pielęgniarką wiedziałam, ale że grafika ją interesuje to już nie :) Super! Dziękuję Ci za miłe słowa i mam nadzieję że jeszcze nie raz coś razem stworzymy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysuę od małego ale grafiką komputerową zajmuję się tak naprawdę od gimnazjum:) Moje pracę nawet znalazły się w kilku książeczkach dla dzieci i na okładkach zespołów więc takie ot sukcesy małego dzieciaka :D Teraz niestety brakuje mi czasu ale chciałabym mieć czas na rysowanie :)

      Usuń
    2. MAZGOO człowiek orkiestra. Czekam na pierwsze projekty i realizacje ubrań, bo tym mnie szczerze zaskoczyłaś :)

      Usuń
    3. Ja również się cieszę, że udało nam się zorganizować taką akcję :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie okazja do kolejnej takiej akcji! Oj Magda to naprawdę człowiek orkiestra :D

      Usuń
  2. Czytałam u innej blogerki post z tej serii i jest super! Ile się można dowiedzieć o dziewczynach i poznać nowe, inspirujące blogi. O tym jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się bardzo dużo możemy się o sobie dowiedzieć :D

      Usuń
  3. Mega sprawa! Super było przeczytać i 'poznać' inne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie przygotowałaś ten wpis, jest mi niesamowicie miło i totalnie się zarumieniłam - aż mam ochotę Cię za to wyściskać :) Dziękuję za rozmowę, Twoje pytania sprawiły, że przypomniałam sobie na nowo jak to wszystko się zaczęło :) dziękuje raz jeszcze i informuje, że masz się mnie nie bać ja nie gryzę :) następnym razem wspólna kawa lub herbata (dostosuję się do Ciebie) musi być :) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość :) Może kiedyś się odważę i do Ciebie podejdę :)

      Usuń
  5. Okazuje się że po tym wywiadzie mamy z Magdą naprawdę wiele wspólnego ;)
    Bardzo fajny pomysł na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super akcja <3 Miło się czytało o ślicznotce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również miałam okazję spotkać Madzię kilka razy na żywo ale też się nie odważyłam aby zagadać ;). Ja podziwiam Magdę, że tak wszystko ogarnia i jeszcze normalnie funkcjonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj w klubie! Oj zgadzam się z Tobą organizacja na najwyższym poziomie u Magdy :)

      Usuń
  8. Ja Magdę zawsze podziwiam za to ile pracuje. Tu nocka tam na dyżur do szkoły bodajże potem na bloga ogarnąć :D kiedy Ty śpisz kobieto :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj w czwartki i soboty :D

      Usuń
    2. No faktycznie Magda bardzo dużo pracuje! :) również nie mam pojęcia kiedy ma czas na sen :p

      Usuń
  9. Fajny wywiad, warto poznawać blogerów z tej innej strony

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wywiad, warto poznawać blogerów z tej innej strony

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez nie lubię chamstwa i cwaniactwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi ;) Było mi bardzo miło poznać Mazgoo bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazję poznać Magdę i jak dla mnie mega ciepła i otwarta osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze na żywo Magdy nie miałam okazji poznać :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.