Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!


LET IT SNOW


Polecam

8/08
2018

Suchy szampon dla blondynek Fresh Revive, Nivea - recenzja #70 #mojaNIVEA #przyjaciółkiNIVEA

HEJ ŁOBUZY!



         Dzisiaj mam dla Was recenzję suchego szamponu dla blondynek marki Nivea. Do tej pory moim ulubieńcem był suchy szampon dla brunetek marki Batiste, ale odkąd rozjaśniłam włosy na blond...cały czas szukam godnego zamiennika... Czy wspomniany wyżej suchy szampon dla blondynek sprawdził się na moich niesfornych włosach czy jednak nie? Tego dowiecie się z mojej recenzji.  

P.S. Dostępne są trzy wersje owego suchego szamponu do włosów dla: blondynek, szatynek oraz brunetek. Bardzo się cieszę, że każda z Przyjaciółek Nivea  mogła wybrać wersję adekwatną do koloru swoich włosów! 


Dzisiejszy "bohater" recenzji:



Obietnice producenta:


Ciesz się w pełni każdym dniem dzięki nowemu suchemu szamponowi dla blondynek NIVEA® FRESH REVIVE! Ekspresowo odśwież swoje blond włosy i zachowaj ich naturalny kolor dzięki innowacyjnej formule 3w1 zapewniającej: 

1. całodniową świeżość z przyjemnym zapachem 

2. pełną objętość 
3. delikatne oczyszczanie bez podrażniania skóry głowy.

  • Ekspresowo odświeża blond włosy
  • Zachowuje naturalny kolor włosów dzięki innowacyjnej formule 3w1
  • Odświeża na cały dzień i otula włosy przyjemnym zapachem
  • Zapewnia pełnię objętości
  • Delikatne oczyszcza bez podrażniania skóry głowy

Sposób użycia:


  1. Wstrząśnij energicznie, rozdziel włosy na pasma i spryskaj je równomiernie
    u nasady z odległości ok. 30 cm.
  2. Wmasuj produkt we włosy, aż stanie się niewidoczny.
  3. Ewentualny nadmiar produktu możesz delikatnie wyczesać. Na koniec ułóż włosy tak jak lubisz i ciesz się odświeżona fryzurą!


Skład:

Butane, Isobutane, Propane, Oryza Sativa Starch, Alcohol Denat., Quaternium-26, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Limonene, Linalool, Parfum.


Moja opinia:

Moim zdaniem suche szampony sprawdzają się idealnie szczególnie latem! Szampon zamknięty mamy w żółtej buteleczce o pojemności 200 ml. Możemy kupić także mniejszą wersję bodajże 100 ml czyli wersja idealna do torebki. Ma bardzo przyjemny zapach taki jakby cytrynowy?kwiatowy? z nutką oczywiście słynnego kremu Nivea. Przez jakiś czas utrzymuje się na włosach. Produkt wydobywamy z buteleczki za pomocą atomizera, który na całe szczęście się nie zacina, i który de facto robi za nas całą robotę :p. My jedynie delikatnie wklepujemy kosmetyk we włosy, nadmiar wyczesujemy (gdyby coś). Włosy po użyciu są odbite od nasady, są widocznie odświeżone, nadaje im objętości. Efekt odświeżenia utrzymuje się dobre kilka godzin, więc jestem pozytywnie zaskoczona! Przy okazji pięknie pachną co uważam za duży plus. Kosmetyk spełnia wszystkie obietnice producenta. Nie podrażnia skóry głowy. Nie zmienia koloru naszych włosów. Nie obciąża, nie skleja pasm. Jest łatwy i szybki w użyciu!. Nie pozostawia białych plam na włosach (przynajmniej w wersji dla blondynek)! 
Znalazłam godnego zastępcę mojego ulubieńca! Polecam! 
Po powrocie do pracy moje małe MUST HAVE w kosmetyczce!
Cena: około 20 zł/ Dostępność: drogeria Rossmann. 





Moja ocena:9/10

Tak jak wspomniałam Wam wyżej spełnia wszystkie obietnice producenta: odświeża włosy, nadaje im objętości, ma przyjemny zapach, nie podrażnia skóry głowy, nie zmienia koloru naszych włosów (a nawet w moim przypadku przykrywa delikatnie odrost!), nie obciąża, nie skleja pasm włosów, jest łatwy i szybki w użyciu. Czego chcieć więcej? Ja jestem zdecydowanie na TAK!

Używacie suchych szamponów do włosów? Jaki suchy szampon jest waszym ulubieńcem? Chętnie się dowiem.


Pozdrawiam :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,



Komentarze

  1. od czasu do czasu używam suchych szamponów, ale nie miałam jeszcze żadnego z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam suche szampony, bo czasem moje włosy mają różne kaprysy :D Obecnie testuję wersję dla szatynek ale gdy wczoraj go użyłam to nie mogłam go wyczesać z włosów i u nasady były białe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji dla szatynek niestety nie miałam, więc się nie wypowiem :(

      Usuń
  3. Lubię produkty nivea.. oprócz kremów do twarzy, ale z tym ciężko mi dogodzić. Trochę mnie ta marka zraziła do siebie. Ponad 2 tygodnie czekałam na odpowiedź czy znajdę się w klubie przyjaciółek i się nie dostałam. No okej, przeżyłabym to, ale liczyłam na szybsze rozprawienie się ze zgłoszeniem, albo chociaż jakiś milszy sposób odmowy. Z suchymi szamponami zostaję przy batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cię tak potraktowali :( Ja lubię z Batiste tą wersję dla szatynek!

      Usuń
  4. Nie korzystam z suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś suchy szampon Batiste, ale nie polubiłam się z tego typu oczyszczaniem włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuje tylko Batiste. Szamponów z Nivea jeszcze nie testowałam, ale może może :D Bardzo ciekawe recenzje na blogu! Zostaję tutaj i obserwuję :) Czekam na więcej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś tylko szampony z Batiste :) No może się skusisz :) Dziękuję bardzo i zapraszam częściej :)

      Usuń
  7. Nie używałam nigdy suchego szamponu chociaż planuję kupić. Chociażby po to, by zobaczyć jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką suchych szamponów Batiste. Co do Nivea to niestety ta marka wiele razy mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te z Batiste :) Oj szkoda :( Niestety w każdej marce są hity i kity :(

      Usuń
  9. Z Nivea nigdy nie używałam, ale suche szampony Batiste uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo.. aktualnie jestem blondynką, więc koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię suche szampony, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.