Cześć! Mam na imię Sabina w świecie blogowym znana jako Marzycielka. Uwielbiam testować kosmetyki, czytać książki, oglądać filmy i robić zdjęcia. Jestem niepoprawną marzycielką. Z przyjemnością zapraszam Cię do mojego świata!



Polecam

17/12
2017

Suchy olejek do ciała Rich Nourishing 24h+, Nivea- recenzja #58

HEJ ŁOBUZY!


             Dzisiaj opowiem Wam co nieco na temat ostatniej przesyłki od marki Nivea
Nie przepadam za olejkami do ciała bo zazwyczaj się nie wchłaniają i pozostawiają tłustą lepiącą się warstwę na skórze. Jednak kiedy zobaczyłam suchy olejek do ciała od Nivea postanowiłam zaryzykować...Czy moje ryzyko się opłaciło? Tego dowiecie się z mojej recenzji! 



Dzisiejszy "bohater" recenzji:



Na początek obietnice producenta: 



Poczuj jak Twoja sucha skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza przez 24h+. • NIVEA® Intensywnie odżywczy olejek do ciała ma innowacyjną FORMUŁĘ SUCHEGO OLEJKU z drogocennym olejkiem migdałowym. • Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Sprawia, że skóra staje się promienna i gładka niczym jedwab - już po 1 zastosowaniu!
  • Sprawia, że skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza
  • Zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie i odżywienie
  • Szybko się wchłania, nie pozstawiając tłustego filmu na skórze
  • Nie zawiera parabenów ani olejów mineralnych
  • Zawiera drogocenny olejek migdałowy


SKŁAD:


Isopropyl Palmitate, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, BHT, Linalool, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone
Źródło:  NIVEA



SPOSÓB UŻYCIA:

Delikatnie wmasuj olejek w skórę ciała.


OPAKOWANIE/WYDAJNOŚĆ/KONSYSTENCJA/

ZAPACH/CENA/DOSTĘPNOŚĆ:


Olejek zamknięty jest w smukłej, granatowej buteleczce (kolorystyka typowa dla kosmetyków marki Nivea). Ma piękny, delikatny zapach (typowy dla tej marki! :)). Buteleczka jest lekko przezroczysta, więc bez problemu możemy kontrolować zużycie. Konsystencja płynna, bez problemu rozprowadza się na skórze.
Cena: około 25 zł/ Dostępność: np. drogeria Rossmann


MOJA OPINIA: 


+bardzo łatwy w aplikacji!;
+piękny, delikatny zapach typowy dla marki Nivea;
+nie zostawia tłustej warstwy na skórze!;
+skład bez parabenów i olei mineralnych!;
+szybko się wchłania i nawilża na wiele wiele godzin;
+skóra po użyciu jest miękka i gładka!;
+nie brudzi ubrań;
+/- wydajność;
-zamiast zakrętki mogłaby być pompka...ponieważ mając śliskie ręce po kąpieli zakręcony olejek może nam wypaść z dłoni i rozlać się po łazience :(;
+/-cena;
+dostępność;
+konsystencja;
+nie podrażnia, nie uczula;


MOJA OCENA: 


10/10

    Jednak ryzyko w tym przypadku się opłaciło bo olejek pozytywnie mnie zaskoczył! Wnika szybko w skórę, nie pozostawia tłustej warstwy. Jak to powiedział mój narzeczony to magia!. Skóra po użyciu jest gładka i nawilżona na wiele godzin. Ma delikatny zapach i idealną konsystencję. Nie brudzi ubrań! Efekty widać już po pierwszym użyciu. Suchy olejek do ciała z pewnością będzie mi towarzyszył w pięlegnacji jesienno-zimowej. 
Jest niedrogi, łatwo dostępny i co najważniejsze skuteczny! 
Czego chcieć więcej? Ja jestem na TAK!!!
Moja sucha  skóra go pokochała <3. 
Jedyne do czego mogę się przyczepić to zakrętka zamiast pompki czy zamknięcia typu klik.


ZNACIE? LUBICIE?MIAŁYŚCIE OKAZJĘ TESTOWAĆ? JAK SIĘ U WAS SPRAWDZIŁ? 



BLOGOWE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE :D





Piszcie śmiało :)
Do następnego :*
Pozdrawiam,



Komentarze

  1. Oj pierwszy raz się z nim spotykam :) Ale ciekawa jestem jak by u mnie się sprawdził, dobrze, że w składzie nie widzę parafinki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w miarę spoko ma skład :) Przetestuj może akurat Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Nie widziałam go jeszcze w Uk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat zaczęłam używać go od razu i wyrobiłam sobie o nim już jakieś zdanie :)

      Usuń
  4. Jeszcze o nim nie słyszałam, super, ze tak dobrze się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cieszę się, że tak dobrze się sprawdził bo nie przepadam za olejkami :)

      Usuń
  5. Przed tym olejkiem używałam mgiełki Lirene i właśnie tutaj też liczyłam na spray.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie, ale twoja recenzja bardzo zachęca :) Może spróbuje, mam już dość balsamów do ciała, które bardzo długo się wchłaniają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj mam nadzieję, że polubisz się z nim tak jak Ja :)

      Usuń
  7. Nie widziałam jeszcze tego olejku, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie się dowiedziałam że jest Mi to potrzebne ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za olejkami do ciała nie przepadam, ale czasem po nie siegam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tym się polubiłam i zostanie ze mną na dłużej :)

      Usuń
  11. wow nie widziałam go w ogóle nigdzie ;) Ale i tak nie przepadam za olejkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi z tym byś się polubiła :) bo szybko się wchłania i nie zostawia tłustych plam :D

      Usuń
  12. pierwsze słyszę o tym produkcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tym olejku! Podoba mi się to, że nie pozostawia tłustych śladów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to bardzo się podoba i to, że bardzo szybko się wchłania :)

      Usuń
  14. Fajnie, że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje Wam za wszystkie komentarze i odwiedziny mojego bloga :) Zachęcam Was do obserwowania! :) Wpadajcie częściej :) Trzymajcie się! :) Czasami czas nie pozwala odpowiedzieć na wszystkie od razu, ale czytam wszystkie na bieżąco i bardzo się cieszę z każdego :)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.